Beantwoord

Het is weer van dat!


Reputatie 4
Badge +1
Vanavond weer 3 keer uitgevallen. Na de laatste modem wissel, 1 maand geleden, was alles normaal tot vanavond. Dit was al de 3 de modem sinds december en dat vind ik dus abnormaal. Ofwel zit die storing in de binnenkomende kabel of er is iets anders aan de hand. Als het echt aan de modem ligt dan raad ik proximus aan om een andere fabrikant te nemen, want dan is dit rommel. Of een andere oorzaak en dat is voor mij meer aannemelijker is dat er ergens een proximus operator zich aan het vervelen is en zo af en toe een klant het leven probeert zuur te maken.
Dus mijn vraag is, wat gaat proximus hieraan doen zodat ik in de toekomst geen problemen meer heb en krijg ik voor de uren dat ik zoveel ellende had? Ik betaal wel elke maand de factuur op tijd, dus verwacht ik een tegemoetkoming.
icon

Beste antwoord door ThomasP 28 June 2017, 17:33

Bekijk origineel

36 reacties

Reputatie 6
Badge +3
wordt dit dan na reset niet automatisch gepusht !
of werd er van prox uit nog geen reset voorgesteld of gedaan !


Normaal gezien wordt dit automatisch gepusht bij een reset of reboot. Maar ik heb het toch enkele keren voorgehad toen ik nog een B-BOX2 had, dat mijn internet account gegevens niet ingevuld waren, met als gevolg geen internet.
Ok dat dacht ik ook, al denk ik niet dat het hier om dergelijke uitval gaat, maar eerder over storingen op de lijn.
Hier bij ons vader thuis is dit al twee maal gebeurd ook na lang zoeken hebben ze gevonden de eerste keer ddat het een poort in de ROP was en de tweede keer was het de intro/vdsl filter die ze moesten vervangen.
Reputatie 4
Badge +1
Zo, het is weer van dat. Paar keer uitgevallen en heb toen een paar PLC stekkers gekocht, neen, niet bij de gamma maar origineel van Proximus. En wat denken jullie??????????? De bazaar valt nog uit. En nu??????????
Reputatie 7
Badge +4
Dag Peter,

ik heb je probleem doorgestuurd naar onze expert dienst, zij gaan je maandag contacteren om een afspraak in te plannen met een ervaren technicus.

MVG,

Wim
Reputatie 4
Badge +1
Vandaag technieker geweest, heeft het een en ander gedaan en schijnbaar lag het in de straatcabine, wat voor een beestje dat ook mag zijn. :-)
Maar ...... Om 18u31 weer uitval.
Reputatie 6
Badge +4
Dag Peter,

De technieker op de hoogte gebracht .

Mvg sabine
Reputatie 3
Badge +1
Beste Peter,
Bij wijzigen van de ROP-Poort in de straatcabine gebeurt er het volgende, de TBF word opgestart omdat de ROP-poort in de straatcabine een nieuwe modem detecteert, dit gaat gepaard met een Carier Data voor de test die de eerste 14 dagen automatisch kan lopen, verwacht dus ongeveer een max aantal van 2 verbrekingen in de eerste 14 dagen per dag, vaak wordt dit uit het oog verloren en niet tegen de klanten gezegd 🙂
Is dat dan iets nieuw want als ze bij ons vader de lijn op een andere poort gestoken hebben, waren er geen onderbrrekingen, of zijn die zodanig kort dat je het niet opmerkt op je TV of internet?
Reputatie 3
Badge +1
Die duren gemiddeld rond de 2 min en als je op vectoring gezet word duurt dit soms wel tot 5 min, hangt van afstand af en van modem. Soms springt hij direct van de eerste keer op vectoring en dan merk je er inderdaad niet veel van
Reputatie 4
Badge +1
longhouse, hadden ze me dan wel kunnen zeggen, had het me weer een hoop frustratie gespaard.
Dit hele verhaal heeft me wel 80 euro gekost met een half jaar miserie.
Hadden ze dat niet veel eerder kunnen oplossen?
Want schijnbaar zouden nog meer mensen problemen gehad hebben volgens die technieker op zijn diagram van die kast. Dus logisch gezien ook wel klachten, en gaat er dan geen belletje rinkelen bij proximus?
En dan maar proberen de schuld hier te leggen op de installatie, scheelde niets aan, alhoewel die technieker vanalles uitdokterde om toch maar proximus gedeeltelijk de fout te geven en een deel hier.
En een tegemoetkoming van proximus kan er niet af, wel meer betalen. Conclusie, proximus daalt ver beneden nul in hun waarde.
Hopelijk is het nu opgelost, en is dat niet, dan reageer ik niet eens meer en stap gewoon over naar telenet.
Die duren gemiddeld rond de 2 min en als je op vectoring gezet word duurt dit soms wel tot 5 min, hangt van afstand af en van modem. Soms springt hij direct van de eerste keer op vectoring en dan merk je er inderdaad niet veel van
inderdaad niets van onderbrekingen gemerkt !

Reageer