Ik bestelde op 9 december 2016 een tuttimus pakket met de s6 goud als geschenk. Ik ontving bericht dat deze op 15 december 2016 tussen 13 en 18 u geleverd zou worden.
Ik zorgde dat ik thuis was om dit te ontvangen. Niemand daagde op, noch ontving ik enig bericht om de afspraak te annuleren. Ik stuurde bericht aan dynalogic en kreeg op mail dat zij niet leverden wegens manco levering door proximus. Ik ontving geen nieuwe afspraak. Ik contacteerde proximus op maandag 19 december 2016 waar ik te horen kreeg dat ik "binnen twee dagen gecontacteerd zou worden" . Ik heb opnieuw niks gehoord dus het "geschenk" zal niet voor kerstmis aanwezig zijn. Mijn tienerdochter zal tevreden zijn!
Proximus kan wel betalende betalingsherinneringen na 1 dag verstuurd krijgen, maar de eigen engagementen nakomen is moeilijker.
Als ik de S6 niet ontvang voor kerstmis zal ik hem zelf kopen en rondkijken voor een ander aanbod bij een andere provider
Bladzijde 1 / 1
Het is inderdaad het beste van zelf één te kopen maar ik zou dat niet in een Proximus center doen maar in de Mediamarkt, Fnac, Vandenborre, Krëfel, ...enz want als je op Proximus moet wachten dan kan je nog wachten tot het jaar 4000, tegen die tijd zijn we allang dood en begraven (of gecremeerd).
Hallo,
Kan je klantgegevens doorsturen voor nazicht? Dit kan eventueel door een privébericht te sturen naar Het Proximus Team.
Groetjes,
Antonella
Kan je klantgegevens doorsturen voor nazicht? Dit kan eventueel door een privébericht te sturen naar Het Proximus Team.
Groetjes,
Antonella
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.