Skip to main content
Beste,

Ik had een technische vraag en ik had mijn klantennummer ter beschikking.

Ik bel en na een 20' krijg ik eindelijk toch iemand te pekken van de technische dienst.

Die heeft allerlei info nodig van mijn factuur maar aangezien ik die steeds moet indienen bij mijn werkgever heb ik die niet meer voorhanden, geen probleem meneer we schakelen u door met onze dienst facturatie en voila nu hang ik hier al let op 45 minuten , dus mijn telefoontje duurt nu al 1u 10 en ik ben nog steeds niet geholpen...

Sterke service de mannen van Basta zouden er beter nog eens met komen lachen want het is voor te wenen.

En dan zeggen dat het een service is om hun klanten binnen de 2 minuten te helpen, de gemiddelde wachttijd 1'18" staat er op hun tijd. DIKKE ZEVER....

Na 1u en 29min geef ik het op , ik moet dringend weg

Dikke Proficiat Belgacom klantenservice = 0 , ik kan via mijn vriendin haar werk gratis telenet krijgen maar koos voor belgacom omdat we daar al even klant waren, en via mijn werk is dit ook gratis maar nu ben ik hun service wel echt beu ze

Beste,

Indien uw probleem nog niet opgelost is, dan mag u via privé-bericht uw gegevens (naam, klantennr ,contactnr) en een korte omschrijving van uw probleem doorsturen.

Ik laat dit dan door de technische dienst nakijken.

Met vriendelijke groeten,

Eva

Reageer