Ik heb bij mijn internetaansluiting een Tablet PC gekregen voor €1. Helaas is dit toestel stuk, wat moet er gebeuren?
Bladzijde 1 / 1
Het is dynafix die instaat voor de herstellingen, je kan dit eventueel via een proximus center regelen
Het volgende werd hier vroeger nog door de proximus support medewerkers gepost:
met Repair Center Dynafix contact op te nemen.
Als het probleem niet telefonisch of per mail kan worden opgelost, zal Dynafix een document naar u sturen.
Met dit document kan u het toestel binnen brengen in een Kiala punt voor verzending naar Dynafix.
Zij zullen uw toestel nakijken en het nodige doen.
U kunt Dynafix via questions.be@dynafix.com of 0800 15 690 bereiken
Het volgende werd hier vroeger nog door de proximus support medewerkers gepost:
met Repair Center Dynafix contact op te nemen.
Als het probleem niet telefonisch of per mail kan worden opgelost, zal Dynafix een document naar u sturen.
Met dit document kan u het toestel binnen brengen in een Kiala punt voor verzending naar Dynafix.
Zij zullen uw toestel nakijken en het nodige doen.
U kunt Dynafix via questions.be@dynafix.com of 0800 15 690 bereiken
Geachte,
Het toestel werd opgestuurd naar Dynafix, echter kreeg ik het terug met de melding dat ze hier geen service voor bieden.
Het toestel werd opgestuurd naar Dynafix, echter kreeg ik het terug met de melding dat ze hier geen service voor bieden.
Dag David,
Kan je via privébericht naar 'Het Proximus Team' uw klantgegevens bezorgen?
Dan kijken we alles voor je na.
Met vriendelijke groeten
Koen
Kan je via privébericht naar 'Het Proximus Team' uw klantgegevens bezorgen?
Dan kijken we alles voor je na.
Met vriendelijke groeten
Koen
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.