herstelling

  • 21 January 2011
  • 4 reacties
  • 1813 Bekeken

hallo,

vorige maand had ik problemen met draadloze verbinding van belgacomtv boven, er is 2 keer een technieker langsgeweest, de eerste keer was het niet verholpen de 2 de keer heeft de technieker de gehuurde decorder vervangen door een nieuwe.

nu krijg ik mijn factuur met daarop hetvolgende


034881902





eenhprijs bedrag *bedrag




%




aantal periode incl. btw excl. btw incl. btw




btw




Voortijdige opzegging




30/12/2010 - 28/01/2011


Diverse



Forfaitair bedrag -




Huur Decoder Tilgin V1 1 29/12 4,9587 4,96

herstel 1 29/12 85,00 70,2479 85,00

is dit normaal, ik huur toch deze decorder ?

weet iemand hoe dit ineenzit

groetjes


4 reacties

Waarschijnlijk heeft de technieker de verkeerde code ingegeven op zijn laptopke ?

Blijven reklameren ........de aanhouder wint !
naar het schijnt is dat normaal dat je als er een technieker komt 85 € moet betalen!!
Reputatie 2
Badge +1
Technieker dien je enkel te betalen als het probleem zich NA de modem voordoet of als de technieker buiten de normale werkuren dient te komen.
Beste,

Als de storing op het Belgacom netwerk gelocaliseerd is, is de storing gratis.

Indien de Storing na de Invoerkabel ( NTP 2007, eerste aansluitpunt in huis ) is, is deze interventie ALTIJD betalend.

Vb.: De modem doet niks meer, je kan hiermee naar de shop gaan en deze omruilen = Geen kosten.

Indien jij zegt, ik kan dat niet, zal er een Tech komen en deze zal een nieuwe modem plaatsten, jou een forfait van 85€

aanrekenen en , eventueel als de modem buiten garantie is, de kostprijs van de modem aanrekenen...

Dit geld zo ook voor de decoder, de ruckus, de devolo's.

Mvg.

Kristof

Reageer