Beantwoord

Herstel kabel

  • 22 September 2017
  • 11 reacties
  • 917 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1
Gisteren 21/09 is een kabel beschadigd tijdens de werken aan het nieuw gemeentehuis van Leopoldsburg.
Vandaag 22/09 krijg ik van Proximus de mededeling dat de herstelling zal uitgevoerd worden op 28/09.
Ondertussen zijn vele mensen afgesloten van tv en internet.
Is deze termijn fatsoenlijk?
Ter info.
Bij een vorige beschadiging was de herstelling uitgevoerd binnen de 4 uren.
Kan iemand hierover uitleg geven?
icon

Beste antwoord door SamuelD 22 September 2017, 15:43

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Ik heb even nagekeken en de voorziene einddatum staat voor vandaag 22/09 18u30, hopelijk is het vanavond terug in orde.
Reputatie 3
Badge +1
Beste Samuel,
In tegenstelling tot het bericht dat van Proximus zelf kwam zijn ze nu (22/09 om 15u52) aan de reparatie bezig.
Waarvoor dank.

Ook bedankt voor uw reactie.

Paul
Reputatie 3
Badge +1
Helaas. Nu om 20u41 is er nog helemaal niets hersteld. De datum blijft 28/09.
Vind ik echt niet kunnen.
Reputatie 7
Badge +4
Inderdaad zie nu dat de voorziene einddatum is aangepast is naar 28/09, wanneer de storing volledig is opgelost kan je hier nog eens een berichtje sturen, dan zullen mijn collega's voor je nakijken of er een compensatie mogelijk is.
Reputatie 3
Badge +1
Blijkbaar heeft de reparatie van de kabel (derde kabelbreuk op de werf van het nieuwe gemeentehuis van Leopoldsburg) een goed gevolg gehad voor mijn buren.
Iedereen in de residentie heeft terug verbinding.
Maar ikzelf zit nog steeds zonder.
Contact met 0800... levert mij steeds hetzelfde bandje dat de reparatie zou gebeuren tegen 28/09.
Reputatie 7
Badge +4
paul, ik zie dat de herstelling nog steeds open staat, als je buren echter al verbindin hebben zou je verbinding ook snel in orde moeten zijn
Reputatie 3
Badge +1
Ik hoop het samen met jou.
vroeger kon je tijdelijk als noodoplossing een 3g usb stick krijgen met een sim die door proximus kon op afstand opgeladen worden zodat je terug kun surfen en eventueel proximus tv kijken bv via computer.
Maar of dit nu nog altijd mogelijk is weet ik niet?
Reputatie 3
Badge +1
Momenteel behelp ik me met proximus fon. Het signaal is nipt genoeg om te netten en tv te kijken.
Moest ik dit voor hebben dan zou ik minder geluk hebben, van de buren ontvang ik geen fon signaal genoeg, zelf niet om een mail te lezen !-)
Reputatie 3
Badge +1
Vandaag 28/09 is alles in orde gekomen.

Reageer