Ik heb via myproximus betaald zodat mijn diensten kunnen herstarten, zoals bij telenet, als je via de site betaalt start alles binnen het uur op. Blijkbaar kan proximus dit niet bieden want ik wacht nog altijd. Ook heb ik al ee maand geleden een ander pakket aangevraagd en is nog niets aangepast. Ofwel worden mijn diensten nu herstart ofwel stap ik vandaag over naar telenet. Heb al meerdere problemen gehad met proximus en ben echt niet content.
Bladzijde 1 / 1
Heb je al eens contact opgenomen met de klantendienst?
Zoals Alexander zegt kan je dit doen geef dan je klanten nr op. En leg dat probleem uit want zij zullen 9 van de 10 van niets weten omdat je dit ergens anders hebt gevraagd. En tegen dat al die papieren in orde zijn is het enkele maanden verder. Wat u ook kan doen gaat misschien sneller en beter rechtstreek hulp vragen bij één of andere medewerker hier aanwezig op het forum. Daaraan kan u het uitleggen en die kan je dan verder helpen.
Dag Sofie en Suzy,
Kan je ons de klantgegevens bezorgen en betaalbewijs, bekijk het graag met je! Kan ons deze gegevens steeds bezorgen via een privébericht, kan je starten via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Groetjes, Nicky
Kan je ons de klantgegevens bezorgen en betaalbewijs, bekijk het graag met je! Kan ons deze gegevens steeds bezorgen via een privébericht, kan je starten via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Groetjes, Nicky
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.