Hernummeren zenders

  • 20 September 2017
  • 35 reacties
  • 1183 Bekeken


Toon eerste bericht

35 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Valencia het symbooltje is inderdaad even verdwenen. Dit werd doorgegeven aan de betrokken dienst, maar het kijken zelf naar de zender zou probleemloos moeten werken. Kan je dit even testen aub? Groetjes, Charlotte
Hallo Charlotte,
heb je ook gelezen wat ik vaststel:
ik heb de windows 10 proximus tv app eerst moeten opnieuw installeren vooraleer de tegels in de TGids terug zichtbaar werden en waar de NPO's nu wel zichtbaar zijn (zowel HD als SD)
HD's liggen ook op de door mij ingestelde kanalen op de decoder.

EDIT: ik stel nu nog iets anders vast iedere keer dat ik de app herstart verdwijnen er terug tegels uit de tv-gids en als je met de muis er over passeert krijg je alleen een wit vlak.


Dus iedere keer ik de app opnieuw installeer zijn al de tegels daar, maar verdwijnen dan weer stilletjes aan...

kijken lukt wel maar niet voor de NPO's
Reputatie 5
Badge +2
ik heb zojuist de app opnieuw geïnstalleerd maar er is niets veranderd.

Op de website van proximus tv staan de Hd zenders van NPO er nog steeds niet in, en een website kun je niet herinstalleren,
Nog altijd hetzelfde, bij niet inloggen staan ze op 20,21,22 en niet op 80,81,82
na inloggen juist omgekeerd, dus de HD zenders nzijn niet zichtbaar sedert dat ze nu ook op HD te zien zijn
Op de Tv zie je ze allebei en ook op de app

Heel eigenaardig, maar ik het het al gemeld , maar zonder reactie, juist dat het gemeld is aan de techniekers, dat is 18 dagen geleden

Ik denk wel dat eraan gewerkt wordt aangezien er eerst geen beelden waren op de website en nu al wel, dus het verbeterd maar die Hd willen er maar niet bij.

Of hebben jullie dat niet?
Reputatie 7
Badge +4
Martin we hebben de test op enkele toestellen gedaan, maar het is zowel via internet browsers of via applicaties (zowel op IOS of op Samsung). Ik heb dit doorgegeven, maar helaas heb ik nog geen verdere info, als we meer info hebben laten we jullie dit onmiddellijk weten. Groeten, Charlotte
Reputatie 7
Badge +4
We zijn op de hoogte dat men nog steeds bezig is met het uitvoeren van werken op de Proximus TV (website en applicatie). We geven al jullie input door, zodat het probleem zo snel mogelijk van de baan is. Groeten, Charlotte
Ok bedankt hiervoor Charlotte.
Reputatie 5
Badge +2
Op de app is alles normaal alle tegels zijn te zien, alles is daar normaal

Op de website van proximus, bij mijn opnamen is alles normaal, terug beeldjes bij alles, enkel de Hd van NPO is nog niet zichtbaar in de lijst op de tvgids.

Dus alle problemen die ik melde zijn opgelost enkel nog de HD van NPO1 2 en 3 tussen de lijst van de tvgids krijgen.

Die staan wel op de tv en in de app.
Reputatie 7
Badge +4
Ik heb nog eens gevraagd voor een update van het team dat hier mee bezig is. Groeten,Robrecht
Reputatie 5
Badge +2
dank u, de rest is toch in orde gekomen, daarvoor dank,
Goed dat je het nog eens hebt doorgegeven,
vriendelijke groetjes
Reputatie 5
Badge +2
Op de website zijn de zenders NPO 1,2,3 weer te zien in HD en SD, alles is weer normaal

Reageer