Zaterdag ll voor 15€ herladen op de GSM van mijn zoon, maar niets ontvangen, Geen SMS, geen belbedrag. wel een play & gold code. hoe moet ik hiermee verder gaan?
Bladzijde 1 / 1
Misschien kan dit helpen:
www.proximus.be/nl/id_cr_playgold1/particulieren/discover/je-trouw-beloond/play-gold.html
en
www.playandgold.be/nl/hoe-spelen
Dit is wel voor het gebruik van de play and gold code.
Kan je niet achterhalen of het belkrediet is aangepast via de code #121# (gratis)?
www.proximus.be/nl/id_cr_playgold1/particulieren/discover/je-trouw-beloond/play-gold.html
en
www.playandgold.be/nl/hoe-spelen
Dit is wel voor het gebruik van de play and gold code.
Kan je niet achterhalen of het belkrediet is aangepast via de code #121# (gratis)?
wordt hier af en toe gemeld dat dit mislukt en best laten nakijken door de prox medewerkers en hiervoor kan je ook een best een privé bericht sturen naar Het Proximus Team moesten ze na een tijd hier niet zelf reageren.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.