Skip to main content
Beste, op 20/10/2016 kreeg ik een herinnering over een openstaand bedrag (klant 26256784). Behoudens een fout van mijn kant blijkt bij controle van mijn facturen dat ik alles betaald heb. Ook op de ommezijde stond € 15 vermeld. Op 6/11/2016 kreeg ik een tweede nogal agressieve brief met opnieuw de herinnering aan een openstaand bedrag van €15 maar ... op de ommezijde staat vermeld dat ik nu plots €45 moet betalen. Ook het overzicht van de klantenrekening op de ommezijde is voor mij absoluut niet te begrijpen zodat ik me vragen begon te stellen rond een mogelijke vorm van phishing. Kunt u dit voor mij controleren, aub? Ik schrik hier echt ook van want ik ben al 27 jaar onafgebroken klant bij Belgacom/Proximus en ik heb dit nog nooit meegemaakt dat ik dergelijke agressieve briefinhoud ontvang.



Alvast dank voor een antwoordje



Rik V
Geen reactie

Reageer