Beantwoord

Herinnering

  • 21 May 2017
  • 2 reacties
  • 108 Bekeken

Door financiële probs kan ik.pas factuur ten vroegste 30/5 betalen.
Hoe kan ik.uitstel krijgen zonder dat ik op pay&go terecht kom?
En eventueel gsm terug geactiveerd wordt?
Klantnr.30304885
icon

Beste antwoord door CindyD 22 May 2017, 16:29

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Hey Peter! Het is helaas niet mogelijk om je diensten te heractiveren. De factuur diende betaald te worden voor 12/04. Wij kunnen deze pas activeren zodra we je betaling ontvangen hebben.

Excuses voor het ongemak.

Groetjes, Cindy
via dit Forum als de medewerkers dit morgen lezen of door het versturen van een privébericht aan Het Proximus Team via
    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)

Je kan morgen ook de klantendienst bellen op gratis nummer 080022800

PS : als bijkomende info: https://proximus.be/contact

Reageer