Door financiële probs kan ik.pas factuur ten vroegste 30/5 betalen.
Hoe kan ik.uitstel krijgen zonder dat ik op pay&go terecht kom?
En eventueel gsm terug geactiveerd wordt?
Klantnr.30304885
Bladzijde 1 / 1
via dit Forum als de medewerkers dit morgen lezen of door het versturen van een privébericht aan Het Proximus Team via
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Je kan morgen ook de klantendienst bellen op gratis nummer 080022800
PS : als bijkomende info: https://proximus.be/contact
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Je kan morgen ook de klantendienst bellen op gratis nummer 080022800
PS : als bijkomende info: https://proximus.be/contact
Hey Peter! Het is helaas niet mogelijk om je diensten te heractiveren. De factuur diende betaald te worden voor 12/04. Wij kunnen deze pas activeren zodra we je betaling ontvangen hebben.
Excuses voor het ongemak.
Groetjes, Cindy
Excuses voor het ongemak.
Groetjes, Cindy
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.