Beantwoord

Herinnering

  • 21 May 2017
  • 2 reacties
  • 108 Bekeken

Door financiële probs kan ik.pas factuur ten vroegste 30/5 betalen.
Hoe kan ik.uitstel krijgen zonder dat ik op pay&go terecht kom?
En eventueel gsm terug geactiveerd wordt?
Klantnr.30304885
icon

Beste antwoord door CindyD 22 May 2017, 16:29

Bekijk origineel

2 reacties

via dit Forum als de medewerkers dit morgen lezen of door het versturen van een privébericht aan Het Proximus Team via
    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)

Je kan morgen ook de klantendienst bellen op gratis nummer 080022800

PS : als bijkomende info: https://proximus.be/contact
Reputatie 4
Badge +2
Hey Peter! Het is helaas niet mogelijk om je diensten te heractiveren. De factuur diende betaald te worden voor 12/04. Wij kunnen deze pas activeren zodra we je betaling ontvangen hebben.

Excuses voor het ongemak.

Groetjes, Cindy

Reageer