Na een breuk met mijn (ex) vriendin werden de gsm nr's van haar en haar kinderen overgezet naar telenet waar deze vanaf 23/02/2017 geactiveert werden, terwijl ik met mijn proximus abonnement naar een ander adres verhuisde.
Maar ze bleven wel op mijn factuur aangerekend, en nog steeds.
Al meerdere telefonische contacten gehad met het 0800 nummer en het ging geregeld worden. Nog steeds niet dus. De 1 telefoniste zei dat dat allemaal automatisch geregeld word met telenet, de andere vertelde mij dat ik dat zelf on-line moest opzeggen, wat ik vandaag nog maar eens ( voor de 2de keer)gedaan heb. Weten ze op de 0800 dienst wel met wat ze bezig zijn?????? 2 weken geleden nog maar eens gebeld met de belofte dat de gegevens ( en factuur) zouden aangepast worden. Na een verblijf van 2 weken in het buitenland, merkte ik vandaag in my proximus dat er nog steeds niets verandert is, geen bericht (via mail of schriftelijk) over een aanpassing, er staat zelfs geen klacht genoteerd.
Ik had plannen om een smartphone met abonnement aan te schaffen, maar ga dat toch elders doen vermits de dienstverlening hier serieus de mist ingaat. Het begon al bij de verhuis waar ze de activatiekosten dubbel aangerekend hadden????? En als dit geschil niet snel opgelost geraakt heeft telenet er een klant bij.
Bladzijde 1 / 1
Dag Johan,
Alvast de excuses.
Kan je ons via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kijken we het voor je na.
Met vriendelijke groeten
Koen
Alvast de excuses.
Kan je ons via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kijken we het voor je na.
Met vriendelijke groeten
Koen
Hallo Johan,
Ik heb uw vraag doorgegeven aan de bevoegde dienst onder dossiernummer 29650905.
Zij zullen alles nakijken en ook in orde maken.
Erna nemen ze automatisch contact met u op om alles te overlopen.
Excuses alvast voor het ongemak.
Groetjes,
Joël
Ik heb uw vraag doorgegeven aan de bevoegde dienst onder dossiernummer 29650905.
Zij zullen alles nakijken en ook in orde maken.
Erna nemen ze automatisch contact met u op om alles te overlopen.
Excuses alvast voor het ongemak.
Groetjes,
Joël
Proximus is blijkbaar nog steeds niet in staat om na 4 maand een juiste factuur op te maken met het nodige respect naar de klant toe.
- Het te betalen bedrag is ondertussen gelukkig (AL????) correct
- Als ik in my proximus op mijn facturen klik staat er nog steevast vermeld," mijn telefoonnummer + 4 andere nummers"
- op de pdf file staat bovenaan het juiste adres, maar een respectloze aanspreektitel. Ik ben nog steeds geen transgender. (Deze gemakzuchtige respectloze manier van aanspreken word door meerdere bedrijven gebruikt en is niet alleen een probleem bij proximus.
- Als ik op de 2de pagina van diezelfde pdf file kijk staat er bij "installatieadres " nog steeds mijn vorige adres, alsook verder onderaan bij de easy switch procedure, Misschien moet ik die procedure een uitproberen??????????????
Ik ben dus nog steeds geen tevreden klant.
o ja, ik heb ondertussen een smartphone met abo elders aangeschaft.
de groeten
- Het te betalen bedrag is ondertussen gelukkig (AL????) correct
- Als ik in my proximus op mijn facturen klik staat er nog steevast vermeld," mijn telefoonnummer + 4 andere nummers"
- op de pdf file staat bovenaan het juiste adres, maar een respectloze aanspreektitel. Ik ben nog steeds geen transgender. (Deze gemakzuchtige respectloze manier van aanspreken word door meerdere bedrijven gebruikt en is niet alleen een probleem bij proximus.
- Als ik op de 2de pagina van diezelfde pdf file kijk staat er bij "installatieadres " nog steeds mijn vorige adres, alsook verder onderaan bij de easy switch procedure, Misschien moet ik die procedure een uitproberen??????????????
Ik ben dus nog steeds geen tevreden klant.
o ja, ik heb ondertussen een smartphone met abo elders aangeschaft.
de groeten
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.