Heractviveringskosten

  • 17 February 2014
  • 1 reactie
  • 96 Bekeken


Beste,


Ik krijg al een paar maanden wel en niet post van Belgacom. Dat resulteert dat ik mijn gsm rekening soms te laat betaal.

Ik ben al een paar jaar trouwe klant en ik vind het niet kunnen dat u als provider 2 maal mij de activeringskosten laat betalen.

Dit is 2 maal 30 euro en dan nog er telkens nog eens 9 euro aanmaningskosten.

Ik probeer de klantendienst te bereiken maar daar moet je een half uurtje tijd hebben.


Dus ik moet van armoede hier mijn woord doen op een community. Ga eens mee met uw tijd en doe zoals andere providers. Via een mail formulier kan je toch meer klanten met problemen bereiken? Of is dit net de bedoeling om de drempel hoog te houden om stappen naar u te ondernemen.





Ik hoop dat deze heractiveringskosten verdwijnen zoniet verdwijnt er een klant uit uw bestand.





groeten




1 reactie

Beste,
Is het mogelijk om mij via een privé bericht uw klantgegevens te bezorgen? Dan kan ik dit voor u nakijken.
Mvg Eva

Reageer