Mijn Fritzbox heeft BGC-goedgekeurde firmware, vectoring staat op full, profiel 17a. Wat kan er mis zijn? Als ik bel met de helpdesk kom ik meestal bij een callcenter in Antwerpen uit (dat geen Proximus is maar een ingehuurde partij) dat een scriptje afwerkt en dat ze het op gaan lossen met een aanpassing in mijn Bbox door mijn wifikanaal te veranderen. Ondanks dat dit erg aardig is van ze, zit mijn Bbox3 nog in de verpakking omdat ik een Fritzbox heb, en voor Wifi gebruik ik nog een ander apparaat dat iets strategischer in mijn appartement hangt. Daarnaast is er aan mijn kant van de ISRA geen probleem :)
Graag zou ik willen dat een echte technieker eens zou kunnen zien wat er mis gaat hier. Proximus levert goede diensten, ingezette techniek is goed, connectie is gewoon goed, producten zijn goed, TV ben ik ook echt wel tevreden over (moet geen Telenet hebben), maar zodra je belt met iets technisch wordt je net als de Bbox behandeld als een onbenul en afgescheept met een antwoord dat kant noch wal raakt.
Beste antwoord door KrazyJay
Bekijk origineel