Ik kan momenteel noch bellen, noch berichten sturen met mijn gsm!! Mijn rekeningen zijn betaald tot op de laatste cent... ik kan niemand bereiken van proximus via mail of via de website...ik kan ( natuurlijk) niet bellen naar het opgegeven klantennummer... hoe word ik geholpen???
Bladzijde 1 / 1
Dag Leen, wil het graag met je oplossen, kan je ons alvast het betrokken nummer bezorgen per privébericht, kan je starten via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679. Groetjes, Nicky
bedankt voor je antwoord NickyL,
Mijn probleem werd ondertussen opgelost ... ik ben naar een Proximus winkel geweest en daar hbbenzemij eennieuwe simkaart gegeven. Probleem opgelost!
Groetjes,
Leen
Mijn probleem werd ondertussen opgelost ... ik ben naar een Proximus winkel geweest en daar hbbenzemij eennieuwe simkaart gegeven. Probleem opgelost!
Groetjes,
Leen
OK, bedankt voor je feedback. We zijn blij dat het opgelost werd. mvg, Tina
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.