Gisteren naar helpdesk gebeld : gingen mij terugbellen maar noppes.
Vandaag heeft mijn echtgenote 3 keer contact gehad met de helpdesk en 3 keer dezelfde raad gekregen : stroom uittrekken, even wachten, terug opstarten.
3 keer hetzelfde resultaat : scherm "Welkom bij Belgacom TV" en na een paar minuten "systeem tijdelijk onbeschikbaar, bij blijvend probleem contacteer Belgacom".
Wat nu ? Is er een anderen manier om support te krijgen, want dit werkt dus duidelijk NIET.
Een ondertussen redelijk ontevreden klant
Bladzijde 1 / 1
Wat voor probleem heb je juist begin eerst met de modem eens zonder spanning te zetten en terug op te zetten.
kijk dan naar de lampjes welke branden.
betekenis van de lampje s kan je vinden op ricy's blog hier: http://bgctv.skynetblogs.be/#betekenislampjesbbox
dit gedeelte heb ik hieronder gekopieerd van zijn blog:
groetjes,
Elsa
kijk dan naar de lampjes welke branden.
betekenis van de lampje s kan je vinden op ricy's blog hier: http://bgctv.skynetblogs.be/#betekenislampjesbbox
dit gedeelte heb ik hieronder gekopieerd van zijn blog:
♦ Betekenis v/d verklikkerlichtjes op de BBOX : http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/a_id/14486/~/wat-betekenen-de-controlelampjes-op-mijn-modem-(b-box)%3F" target="_blank B-Box 2 Wifi led lampje / verklikkerlichtje |
groetjes,
Elsa
Hallo Danny,
Is het mogelijk om je telefoonnummer of identificatienummer via provébericht door te sturen? Dan kijk ik na wat er mis is.
Mvg,
Eva.
Is het mogelijk om je telefoonnummer of identificatienummer via provébericht door te sturen? Dan kijk ik na wat er mis is.
Mvg,
Eva.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.