Om 19.15u naar helpdesk gebeld omdat ik boodschap kreeg "systeem tijdelijk onbeschikbaar" en naar Belgacom moest bellen wanneer het probleem bleef aanhouden. Iemand van de helpdesk liet mij naar een ander nummer bellen waarna de lijn automatisch zou getest worden en ik 3 stappen moest uitvoeren. De persoon van de helpdesk zei dat ie binnen 1u15 min zou terugbellen. ik wacht nog altijd....
Bladzijde 1 / 1
Mss best nogmaals de helpdesk opbellen 0800 22 700 kan tot 22u (uw klacht wordt in een database bijgehouden)
Elsa
Elsa
Fon is geactiveerd
Nu nog op mijn laptop erop geraken.
Het is wel zo dat deze nooit op mijn B-Box II kan wegens enkel ADSL.
Hoe ga ik tewerk om Fon te gebruiken op mijn laptop. Moet ik iets installeren, activeren? En hoe?
Dank u
Nu nog op mijn laptop erop geraken.
Het is wel zo dat deze nooit op mijn B-Box II kan wegens enkel ADSL.
Hoe ga ik tewerk om Fon te gebruiken op mijn laptop. Moet ik iets installeren, activeren? En hoe?
Dank u
Neen je moet gewoon kijken of je FON_.... ziet staan in je lijstje van de ontvangen wifi signalen.
Deze kiezen en dan wordt je doorgestuurd naar het captive portaal waar je je met je login/paswoord moet inloggen.
op de blog van ricy kan je wat meer vinden: http://bgctv.skynetblogs.be/#fonbelgacom
hieronder een stukje gekopieerd:
• Via e-services moet je een account aanmaken: KLIK_HIER
Dit account (fon-login gegevens) ziet er uit als:
login : xxxxxxxxxx@belgacomfon.be
paswoord: xxxxxxxxx
Die gegevens moet je dan gebruiken om te verbinden met een fon hotspot (cative portaal).
groetjes, Elsa
Deze kiezen en dan wordt je doorgestuurd naar het captive portaal waar je je met je login/paswoord moet inloggen.
op de blog van ricy kan je wat meer vinden: http://bgctv.skynetblogs.be/#fonbelgacom
hieronder een stukje gekopieerd:
• Via e-services moet je een account aanmaken: KLIK_HIER
Dit account (fon-login gegevens) ziet er uit als:
login : xxxxxxxxxx@belgacomfon.be
paswoord: xxxxxxxxx
Die gegevens moet je dan gebruiken om te verbinden met een fon hotspot (cative portaal).
groetjes, Elsa
aangezien je nog adsl hebt zal jouw bbox2 geen hotspot worden
maar je kan uw fon account wel gebruiken op andere fon hotspots. thuis de hotspot gebruiken is dan ook tamelijk zinloos, maar toch wil iedereen het precies eens 'testen'
mvg
maar je kan uw fon account wel gebruiken op andere fon hotspots. thuis de hotspot gebruiken is dan ook tamelijk zinloos, maar toch wil iedereen het precies eens 'testen'
mvg
Op ricy's blog : http://bgctv.skynetblogs.be/#fonbelgacom" rel="nofollow
vind je ook het volgende terug hieromtrent:
• ADSL gebruikers die een bbox2 hebben, krijgen van bgc geen optie
om een FON op te zetten, maar als ADSL klant kan je via e-services
een Fonspot account (user-id/password) aanmaken waarmee je gebruik kunt maken van alle
Belgacom Fonspots maar niet van buitenlandse Fonera hotspots.
groetjes,
Elsa
vind je ook het volgende terug hieromtrent:
• ADSL gebruikers die een bbox2 hebben, krijgen van bgc geen optie
om een FON op te zetten, maar als ADSL klant kan je via e-services
een Fonspot account (user-id/password) aanmaken waarmee je gebruik kunt maken van alle
Belgacom Fonspots maar niet van buitenlandse Fonera hotspots.
groetjes,
Elsa
niet van buitenlandse Fonera hotspots?
Heb de mogelijkheid niet van VDSL te krijgen, licht buiten servicegebied door te weinig gegadigden(grensstreek Nederland).
Wel spijtig anders had ik ook BGC TV gehad.
Toch bedankt voor je snelle reacties
Groetjes
Richard
Heb de mogelijkheid niet van VDSL te krijgen, licht buiten servicegebied door te weinig gegadigden(grensstreek Nederland).
Wel spijtig anders had ik ook BGC TV gehad.
Toch bedankt voor je snelle reacties
Groetjes
Richard
je kan net zoals iedereen gebruik maken van fon spots in binnen-en buitenland.
mvg
mvg
xenne ook van fonera hotspots in het buitenland (voor adsl gebruikers met bbox2)
want dat is ooit eens gecommuniceerd geweest door een insider op UB !!?
Is dit dan veranderd ?
groetjes,
Elsa
want dat is ooit eens gecommuniceerd geweest door een insider op UB !!?
Is dit dan veranderd ?
groetjes,
Elsa
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.