goededag,
het lukt mij niet om mijn registratie te valideren omdat ik geen mail krijg in mijn mailbox niet op hotmail en ook niet op skynet weet iemand wat ik moet doen.
groeten van mij
Bladzijde 1 / 1
Misschien best iets specifieker zijn, misschien zullen we u dan kunnen helpen.
Welke registratie wilt u valideren? Van wat?
Welke registratie wilt u valideren? Van wat?
Voor als ik wil inloggen op de website van www.belgacom.be bij e-service
als ik mijn gebruiksnaam en wachtwoord heb gedaan staat er acount activatie dan druk ik daar op en krijg ik zo code (verifactiecode)
die ik moet ingeven als ik dat heb ingegeven staat er dit:
U moet nu uw account met de volgende login valideren: naimaelmakhoukhi@belgacom.be ga naar uw mailbox en klik op de link om uw account te valideren.
als ik dan naar mijn email adres ga zie ik niks zowel bij skynet als bij hotmail.
en dat is raar hopelijk zou u mij kunnen helpen alvast heel erg bedankt.
groetjes van naima
als ik mijn gebruiksnaam en wachtwoord heb gedaan staat er acount activatie dan druk ik daar op en krijg ik zo code (verifactiecode)
die ik moet ingeven als ik dat heb ingegeven staat er dit:
U moet nu uw account met de volgende login valideren: naimaelmakhoukhi@belgacom.be ga naar uw mailbox en klik op de link om uw account te valideren.
als ik dan naar mijn email adres ga zie ik niks zowel bij skynet als bij hotmail.
en dat is raar hopelijk zou u mij kunnen helpen alvast heel erg bedankt.
groetjes van naima
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.