Vraag

Help!!

  • 20 November 2017
  • 3 reacties
  • 108 Bekeken

Ik ben klant sedert ongeveer 50 jaar. Ik neem contact via het forum want dit is mijn enige mogelijkheid.
Ik kan zelf geen contact meer nemen via my proximus omdat mijn nummer zogezegd geen proximus nummer meer is. Op 1 nov kreeg ik een sms dat ik mijn toestellen niet heb binnen gebracht en ik dit nog kan rechtzetten voor 21 nov. Ik heb direct geantwoord maar kreeg daar geen reactie op, omdat ik zogezegd geen klant meer ben???? Na 21 nov krijg ik boetes. Benieuwd wat dat zal zijn?
Als ik mijn nummer bel dan krijg ik 'dit nummer is gewijzigd' maar er wordt verder niets gezegd wat je moet doen.
HELP wat kan ik doen.

3 reacties

je kan ook een Een privébericht sturen indien hier niet moest gereageerd worden,
doe je door te klikken op volgende ⏩link,
je tekst/vraag/probleem/gegevens in te vullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Versturen' = verzenden.
Reputatie 7
Badge +4
Naast advies Martin opvolgen:
- tevens eens kijken in www.crdc.be aan welke operator jouw nummer zou toegewezen geweest zijn
- mocht er sprake zijn van "slamming" zeker klacht indienen bij ombudsman telecommunicatie
http://www.ombudsmantelecom.be/nl/hoe-klacht-indienen.html?IDC=41
beetje bijkomende uitleg (of zelf eens googelen 😉 )
Bent u ongevraagd overgezet naar een andere telefonieaanbieder, dit wordt slamming genoemd.

Reageer