Hello installeren op smartphone lukt al tijdje niet.

  • 10 December 2013
  • 2 reacties
  • 102 Bekeken


De app Hello updaten of zelfs downloaden lukt al dagen niet. Je krijgt steeds een foutmelding dat 'pakketbestand niet correct is ondertekend'.


Belgacom vertoont steeds meer en meer bugs in zijn software (sedert laatste update kan ik sommige functies bij digital tv niet meer gebruiken, internetverbinding valt regelmatig uit). Het gaat echt de slechte kant uit. Er wordt ook nauwelijks iets aan gedaan. De reacties op de bug in Hello op Playstore stapelen zich al dagen op. Maar geen reactie.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +1


Ik had gisteren oook problemen om de laatste ipdate binnen te halen. Ik kreeg steeds dezelfde foutmelding die ook Iwein kreeg. ik heb het probleem aan Eva gemeld, en lkreeg volgend advies:



De bevoegde dienst vroeg om de app opnieuw te installeren via 3G ipv Wifi.



Dan zou het nu moeten lukken.



Alvast onze excuses voor het ongemak.



Met vriendelijke groeten,



Eva



Ik heb dat dan een paar keer uitgeprobeerd, maar het lukte toch niet. 's avonds rond 18.00 u nog eens, en toen ging het wel (downloaden en installeren via 3G, maar bij mij thuis maar edge, enkel in de keuken 3G). Verbinding met de server voor mijn gegevens lukte dan eerst na middernacht. Maar het is nu in orde.




Beste Iwein,

Bij deze kan ik u bevestigen dat u terug zonder problemen uw hello! app via Playstore kunt installeren. De problemen zijn ondertussen opgelost. Onze excuses voor het ongemak. Eva

Reageer