HD zenders.

  • 11 November 2010
  • 9 reacties
  • 4390 Bekeken

Badge
Wat zou de reden zijn,dat Vlaanderen maar DRIE HD zenders heeft en Wallonië ZES ?Waarom kunnen de Nederlandse zenders niet in HD en de Franse wel ?Raar hé.

9 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Misschien omdat de vlaamse zenders (vijfTV, VT4, K2, ...) hun content zelf niet in HD aanbieden...
Badge
Mansho,het gaat hier niet om die vlaamse zenders,maar wel om de Nederlandse zenders.In Wallonië gaat het ook over de Franse zenders hé.(TF 1,Antenne 2).

Grtjs
Reputatie 2
Badge +1
Daar zijn volgens mij hier al postings over geweest... (of op het oude forum) met een reactie van BGC.
Reputatie 6
Badge +1
OMDAT BELGACOM HET BLIJKBAAR NIET NODIG VIND. Ze mogen zonder probleem aangeboden worden, moet wel iets extra voor betaald worden aan de NPO.
ik wacht op ZDF HD
Reputatie 5
Badge +2
Ik vind dit heel jammer. Franse HD-zenders : geen probleem. Nederlandse HD-zenders: wel een probleem. Nochtans zou Belgacom daarmee, net zoals veel meer Duitse zenders, radiozenders en CNBC Europe, veel abonnees plezieren en ook zelfs mensen kunnen overtuigen om Belgacom TV te nemen.

Trouwens die capaciteitsproblemen kunnen toch niet eeuwig duren, niet ? Ik snap dat niet eerlijk gezegd. Of bestaan er voor die problemen geen oplossingen ?

Mvg
Ah Tien, Belgacom luistert gewoon niet naar Nederlandstaligen. Het bewijs is nogmaals duidelijk gebleken met die Franse emails van de forum welke al 1.5 maand aanslepen.
Eigenlijk zouden ze alles in het werk moeten stellen om hun marktaandeel in Vlaanderen te vergroten, in Wallonië/Brussel zijn ze al marktleider. Het is in Vlaanderen dat ze extra promoties enzovoort zouden moeten doen..
Reputatie 5
Badge +2
Wel als ze nu eens zouden luisteren naar de Nederlandstaligen zouden ze niet alleen in Vlaanderen sterker worden, maar ook in Brussel en Wallonië hun leiderschap versterken. Meer Duitse zenders, NL HD-zenders, radiozenders en CNBC Europe toevoegen zou niet alleen kunnen helpen in Vlaanderen, maar ook in Brussel en Wallonië (ook in de Oostkantons!).

Mvg

Reageer