Waarom kan niemand bij belgacom mij zeggen wanneer ik nu eindelijk bij ons op het appartement de mogelijkheid ga hebben om HD TV te krijgen. Het is blijkbaar geen probleem van straat, want mijn oom woont in dezelfde straat en die kan wel HD krijgen. Het heeft gewoon te maken met deze appartementen blok.
Als je dat dan gaat vragen bij belgacom dan weten ze nooit ergens van. Dit getuigt niet van proffesionalisme. Dat ze dan zeggen dat dit er nooit komt dan weet je dat tenminste. Stel je voor , in deze tijd en je kan bij een provider niet naar HD TV kijken. Ongelooflijk!!!!
Bladzijde 1 / 1
Ben het volledig eens met bovenstaande stelling.Heb een nieuwe TV moeten kopen(HD Full) en dan laten aansluiten door een onderaannemer van Belgacom op mijn Philips router.Niemand heeft mij gezegd dat ik geen HD kon ontvangen.Noch de TV verkoper(V.d. Borre)noch de installateur van Belgacom.Belt men naar 080022700 of 080022800 steeds hetzelfde antwoord:wij weten het ook niet!!!Uw telefoon lijn is niet geschikt voor HD.En daarmede moet je leven.Vraag niet wanneer het in orde komt,zij weten het ook niet.Als commerciele stunt kan het tellen.
Betalen voor wat je niet krijgt is mijn besluit.
En dan is men verwonderd dat men overschakelt op Telenet.
Betalen voor wat je niet krijgt is mijn besluit.
En dan is men verwonderd dat men overschakelt op Telenet.
Ik ben inderdaad ook al een tijdje aan het overwegen om naar telenet te gaan. Ik ga daar toch eens werk van maken denk ik.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.