Beantwoord

HD tv actie

  • 27 November 2017
  • 4 reacties
  • 311 Bekeken

Beste proximus, ik ben sinds een half jaar een zeer tevreden klant. Echter vind ik het enorm jammer dat ik als toch vrij recente en reeds klant geen gebruik kan maken van de eindejaarsactie voor een hdtv van 69€. Kvind het enorm spijtig dat dit enkel gebruikt kan worden als nieuwe klant. ? dit stelt me toch teleur.......
icon

Beste antwoord door AkiW 28 November 2017, 17:22

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Beste proximus, ik ben sinds een half jaar een zeer tevreden klant. Echter vind ik het enorm jammer dat ik als toch vrij recente en reeds klant geen gebruik kan maken van de eindejaarsactie voor een hdtv van 69€. Kvind het enorm spijtig dat dit enkel gebruikt kan worden als nieuwe klant. ? dit stelt me toch teleur.......
Allee wat zeg je nu. Alle trouwe klanten van PX met een oude abo krijgen van PX zonder dat ze om vragen gratis 🤔 per 1 januari een prijsverhoging . En jij zegt dat PX niet aan zijn klanten denkt om ze tevreden te houden.
Er staat nochtans DUIDELIJK vermeld nieuwe en BESTAANDE klanten. Of ben ik dan zo blind
Reputatie 6
Badge +3
Beste, de voorwaarde hierbij is bij intekening van een nieuwe internetaansluiting bij een Tuttimus pack. Bestaande klanten die nog geen internetaansluiting hebben en die wensen een nieuwe internetaansluiting te nemen samen met een Tuttimus pack, kunnen dan ook genieten van de promo LG Smart tv. Mvg, Aw
Reputatie 7
Badge +1
Beste, de voorwaarde hierbij is bij intekening van een nieuwe internetaansluiting bij een Tuttimus pack. Bestaande klanten die nog geen internetaansluiting hebben en die wensen een nieuwe internetaansluiting te nemen samen met een Tuttimus pack, kunnen dan ook genieten van de promo LG Smart tv. Mvg, Aw
Lap. Bestaande klanten met een oud internet abo en die over willen schakelen naar een Tuttimus pack krijgen dus niets. Hoe is het mogelijk 😭 Premiumpunten inwisselen werkt al niet en nu dit. Hallo PX ga eens over naar een ander systeem van belonen voor trouwe klanten. Voorbeelden genoeg denk ik hoe dit aan te pakken. Werk mee als een nieuwe app getest moet worden en hier wil ik ook wel over meedenken 🤔

Reageer