Geen ontvangst van HD zenders , meer nog, hd zenders komen niet meer voor in de TV gids
Bladzijde 1 / 1
Beste, als het voordien wel beschikbaar was en nu niet meer kan het zijn dat je lijn op een repair profiel staat.
Om dit te controleren doe je dit( zie hieronder) en post dan wat je ziet hier even
Uitlezen van BBOX Statistics
Klik hierop → http://192.168.1.1
Advanced Settings → Statistics
Dan krijg je iets dergelijks te zien:
Om dit te controleren doe je dit( zie hieronder) en post dan wat je ziet hier even
Uitlezen van BBOX Statistics
Klik hierop → http://192.168.1.1
Advanced Settings → Statistics
Dan krijg je iets dergelijks te zien:
VDSL Version | Firmware-VTU-R:5.5.1.2IK105012 Time Oct 1 2009, 14:04:47 |
VDSL line status | SHOWTIME |
Downstream Training Margin | : 22.6 dB |
Downstream line rate | 20.000 kbps |
Upstream line rate | 2.000 kbps |
TX total power | -24.9 dbm |
Downstream delay | 7.6 ms |
Upstream delay | 5.4 ms |
Staat HD nog geactiveerd in de systeeminstellingen van je decoder ?
Heb je méér dan 1 decoder op je lijn ?
of heb je een decoder ingeruild en staat de vroegere decoder nog geregistreerd bij Belgacom ?
Zoals Patrick zegt, eerst je lijnwaarden checken. Met een 20/2 Mbps profiel bv. zijn 2 HD-streams amper mogelijk (live kijken op 2 decoders, of live kijken en tegelijk HD opnemen op een decoder of andere combinatie..netwerkopnames tellen niet mee, alleen bij het afspelen (dat geeft dezelfde belasting als live kijken).
Heb je méér dan 1 decoder op je lijn ?
of heb je een decoder ingeruild en staat de vroegere decoder nog geregistreerd bij Belgacom ?
Zoals Patrick zegt, eerst je lijnwaarden checken. Met een 20/2 Mbps profiel bv. zijn 2 HD-streams amper mogelijk (live kijken op 2 decoders, of live kijken en tegelijk HD opnemen op een decoder of andere combinatie..netwerkopnames tellen niet mee, alleen bij het afspelen (dat geeft dezelfde belasting als live kijken).
Beste Cis,
Kan u mij in een privébericht uw abonnementsnummer of login doorsturen.
Via deze gegevens kan ik nagaan of uw lijn zoals vermeld door mijn medeposters op een repair profiel staat.
Aangezien de Hd zenders niet meer voor komen in uw TV gids lijkt mij dit een probleem te zijn met het type abonnement er op uw lijn geconfigureerd staat. Dit alles valt vanop afstand op te lossen.
Mvg,
Eva van Belgacom
Kan u mij in een privébericht uw abonnementsnummer of login doorsturen.
Via deze gegevens kan ik nagaan of uw lijn zoals vermeld door mijn medeposters op een repair profiel staat.
Aangezien de Hd zenders niet meer voor komen in uw TV gids lijkt mij dit een probleem te zijn met het type abonnement er op uw lijn geconfigureerd staat. Dit alles valt vanop afstand op te lossen.
Mvg,
Eva van Belgacom
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.