Dag Eva,
Twee jaar geleden kocht ik mij een Full HD scherm om van uw HD programma's te genieten. Echter twee jaar later kan ik deze nog steeds niet ontvangen ondanks de beloftes van de Belgacom winkels dat "..binnen enkele manden..." deze voorziening beschikbaar zou zijn. Heeft iets te maken met een andere aansluiting, bandbreedte die tot bij mijn teleffonaansluiting moet komen. Het wisselen van de decoder was nog niet nodg vertelde men.
Wanneer zou ik hiervan wel kunnen genieten of verplicht Belgacom me naar een andere provider over te stappen?
Alvast bedankt voor een antwoord.
Jerôme
kl nr 001352245
Bladzijde 1 / 1
Beste Jerôme. Ik veronderstel dat je de beschikbaarheid van BelgacomTV bij jou hebt getest op volgende link: http://www.belgacom.be/bwt/inputExtraResidential.action?customerType=BelgacomCustomer&productName=TV en dat je daar dan hebt gezien dat HD nog niet beschikbaar is voor jou?
Want zoals je hier vertelt heb je nog geen HD-decoder en je kan natuurlijk geen HD ontvangen zonder HD-decoder....
Indien je die test nog niet hebt gedaan raad ik je aan deze te doen. Als er staat dat HD nog niet beschikbaar is zal Eva misschien kunnen vertellen wanneer die wel mogelijk zal zijn.
Want zoals je hier vertelt heb je nog geen HD-decoder en je kan natuurlijk geen HD ontvangen zonder HD-decoder....
Indien je die test nog niet hebt gedaan raad ik je aan deze te doen. Als er staat dat HD nog niet beschikbaar is zal Eva misschien kunnen vertellen wanneer die wel mogelijk zal zijn.
Ik zou er toch blijven achterzitten, en niet wachten tot ze je een brief sturen om de decoder (en eventueel modem) om te wisselen..Heb je trouwens al een b-box 2 ? (nodig voor VDSL2 en 2 HD-streams) waarschijnlijk niet. En ook de test eens doen natuurlijk.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.