HD nog altijd niet beschikbaar

  • 27 July 2011
  • 5 reacties
  • 553 Bekeken

Nu al bijna 2 jaar verder en nog altijd geen HD.

Ga ik ooit HD wel kunnen ontvangen ?? Zou het spijtig vinden dat ik hiervoor zou moeten overschakelen naar coditel.

Belgacom, doe hier iets aan. Gebouw links en rechts van mij kunnen ze wel HD ontvangen. Reden ik zit de te ver van de centrale, dit kan niet want zowel links als rechts van mij kunnen ze het wel ontvangen.



5 reacties

Ik begrijp uw frustratie volkomen. Meer dan 3 jaar na de start van HD, is er ook bij mij nog steeds niks beschikbaar.

Wat heb ik gemist?

De verhoging van 9 Mbit naar 12 Mbit down en van 512 kb naar 1.5 MBit up.
De verhoging naar 25 Mbit en 3.5 Mbit (favorite) Uit armoede dan maar gedowngrade naar Comfort, met verlies van mailboxen, domeinnaam ...
Het kijken naar HD zenders, 3D.
Het openemen en kijken tegelijkertijd zonder de "30 dagen bewaren grens"
Kijken naar TV van op de PC.

Het ergste vind ik persoonlijk het volkomen gebrek aan informatie. De technologie is aanwezig in uw straat, maar we kunnen u niet aansluiten. Ik kan u geen schatting geven wanneer dit wel zo zal zijn. Dat hoor ik nu al drie jaar. Als Telenet volgend jaar alle voetbalwedstrijden toont, ben ik weg ...

fa054239
Beste djristo,

Kan u mij in een privébericht uw login of abonnementsnummer sturen.
Via deze kan ik bekijken of er een timeframe bekend is voor VDSL2 bij u thuis.

Mvg,

Eva van Belgacom
Paternostertje,

Bij mij juist hetzelfde ze kunnen niet zeggen wanneer, het kan zijn dat het er nooit niet van komt, hebben ze mij al gezegd bij de klantendienst !

Of ze zeggen mij: bel zoveel mogelijk of probeer zoveel mogelijk mensen die belgacom hebben in mijn gebouw te laten bellen naar de klantendienst, dus dit wil zeggen als ik de enige pipo ben die bel wel dan zal het er nooit van komen.

Dan hou ik belgacom gewoon voor internet en tv smijt ik buiten en neem ik coditel. Maar ik wil bij belgacom blijven !

@ eva : ik heb je mijn gegevens via privebericht gestuurd, alvast bedankt
@ djristo

Laat je hier eens weten wat Eva haar antwoord is? Bij mij was het "Er is nog geen datum bekend voor VDSL2 in uw regio." Dat hoor ik nu al drie jaar. Op de vraag hoe ver de planning van Belgacom al loopt heb ik geen antwoord gekregen.
Ga ik zeker doen, maar ik zal als antwoord krijgen er is nog geen datum voorzien :)

daar ben ik zeker van

Reageer