Skip to main content
Ik heb gisteren een HD decoder gekregen in de Belgacomwinkel (op de systeeminstellingen zie ik dat het gaat om een cisco 6030) ter vervanging van mijn vorige die reeds enkele jaren oud was.

Geen problemen gehad bij de installatie.

Op het display staat een rood pictogram, een uurwerkje. Ik heb op internet een gebruiksaanwijzing gezocht van de decoder maar niet gevonden (niets bij cisco en op de site van Belgacom is de technsche handleiding van de deocoder eerder een belgacom-tv handleiding, geen uitleg over de pictogrammen).

Wat betekent dit pictogram ?

Dit klokje licht rood op als je een opname gepland hebt en als de opname begint licht REC rood op

opmerking en correctie:

Dat de REC rood oplicht was omdat er zowel een nPVR gepland was alsook een PVR bezig was, van zodra je de PVR stopt of wist blijft alleen het klokje rood branden zowel voor en tijdens de nPVR opname.

beste

ik heb deze decoder zelf niet, dus veel kan ik er niet over zeggen

maar Eva heeft hier ooit eens gepost dat een rood ledje/lampje(?) dat zou blijven branden op decoder een bekende bug is die bij een volgende update zou opgelost worden. dus mogelijks ervaar jij dit fenomeen?

ik heb het bewuste topic kunnen terug vinden:

http://fr.community.belgacom.be/posts/325b3b3409

maar daar staat ook: Hou er ook rekening mee dat deze led niet zal branden wanneer er sprake is van een netwerkopname.

maar dit laatste is blijkbaar niet meer correct afgaande op wat meubel paar dagen geleden zei, dus misschien is deze bug al opgelost

mvg

Beste Baliwali,

Even wil ik vermelden dat het antwoord gegeven door Ricy correct is.

Mvg,

Eva van Belgacom

Reageer