Skip to main content
Telkens ik de HD wil activeren, krijgt ik het bericht 'dat ik de hd moet deactiveren op mijn



andere decoder', eigenaardig ik gebruik maar 1 decoder, altijd geweest.



Ik heb zelfs gecontroleerd via de site voor HD ontvangst, geen probleem.



Ik heb mijn aansluiting naar tv verandert van scart naar HDM.



Wat kan ik nog meer doen?



Bedankt

heb je toevallig vroeger ooit nog een andere decoder gehad? misschien zit die nog in het systeem? Eva kan u wellicht verder helpen of bel alvast eens naar 080022700



mvg


Ja, daarvoor had ik een Tilgin.


dan is die vermoedelijk nog aan jou gekoppeld. bel eens naar 080022700



mvg,


Sta je reeds op VDSL2? Vraag dit eerst eens na, aangezien dit de enige techniek is die HD mogelijk maakt.

Als op de site staat aangegeven dat HD mogelijk is, wil dit niet zeggen dat u reeds HD heeft. Hiervoor dient u dus om te schakelen op VDSL2.



Best eens bellen met 0800 22 700.


Beste ranger,



Je kan hiervoor inderdaad bellen, of via privébericht je telefoonnummer aan mij doorgeven. In dat geval bekijk ik het voor je.



Met vriendelijke groeten,



Eva.


Reageer