HD!

  • 7 December 2011
  • 2 reacties
  • 2572 Bekeken

Als installateur van LCD schermen ga ik dagelijks bij klanten mijn toestellen aansluiten en configureren. Heel dikwijls (vooral bij oudere mensen) ben ik dan ook nog een tijd bezig om de eventuele Telenet of Belgacom decoders in te stellen. Gratis! Als mijn klanten vragen welke aanbieder ze best nemen raad ik hen vooral Belgacom aan wegens de beste ervaringen. Alleen, bij mij thuis is het dus onmogelijk om HD zenders te ontvangen hoewel mijn buren dat wel kunnen! Onmogelijk beweren ze bij Belgacom... maar ik betaal wel evenveel als de mensen die wel HD ontvangen!

2 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Raar verhaal, maar toch niet uitzonderlijk. Het kàn dat de kabelverbinding met de ROP (glasvezelcabine) bij jou niet in dezelfde lus zit als die van je geburen.

Tioch best toch nog eens met de technische dienst spreken. Dat het bij je geburen wél kan bewijst dat er ROP's in je buurt staan. Best rtoch nog eens de TV-test doen hier http://www.belgacom.be/belgacom/be-nl/pages/private/c_webcheck_tv.page?

en anders je gegevens eens in een privébericht aan Evaz doorgeven (via interne mail hierboven Postvak IN)..
Dat je evenveel betaalt voor klanten mét HDTV vindt Belgacom blijkbaar normaal,

zelf ben ik ook bij die "gelukkigen" .

In mijn geval wil belgacom zelfs niet communiceren wanneer VDSL beschikbaar wordt --we zijn al jaren klant notabene.

Reageer