Hallmark

  • 31 July 2011
  • 14 reacties
  • 2238 Bekeken

heeft iemand een idée waar hallmark naar toe is is weg uit mijn boeket entertament Huilen

14 reacties

Beste jackietje,

NBC Universal, de eigenaar van Hallmark, verleent geen uitzendrechten meer buiten de Verenigde Staten. Vandaar dat deze zender uit het boeket entertainment verdwenen is.

Met vriendelijke groeten,

Eva
Reputatie 6
Badge +1
En EVA wat komt er in de plaats?
Badge
Fox Life?
Reputatie 5
Badge +2
Was te verwachten dat er niks wordt verteld over een mogelijke opvolger. Ofwel zijn de onderhandelingen bezig met FOXLife of een andere zender ofwel wordt er gewoon niks onderhandelt. Laat ons hopen dat er weldegelijk onderhandelt wordt met FOXLife.

Mvg
ja, ze onderhandelen al 2 jaar over nieuwe zenders.

Afgesloten
Ik heb deze week naar de helpddesk gebeld. Het antwoord wat dat Belgacom de zender Hallmark niet zal veranderen.Er zijn geen enkele plannen hieromrent.

Geen enkel nieuws over Fox Life. Dit werd gewoon volgens de helpdesk voorgedaan als forum roddels.

Eva: Enige duidelijkheid hier voor klanten?

Als ik niets sterughoor van Eva, dan zeg ik dit pakket gewoon op. Ik raad jullie hetzelfde aan. De enige manier hoe Belgacom iets duidelijk kan gemaakt worden. SyFy is niet meer interessant. Gewoon Xena herhalingen, die we tot het vervelende toe gezien hebben. Voor MGM en TCM moet je het ook niet houden. Dat zijn heel oude films van de jaren stilletjes. We mogen toch kwaliteit voor ons geld verwachten.
Reputatie 5
Badge +2
De helpdesk weet vaak niet meer dan de klanten zelf als het over nieuwigheden op Belgacom TV gaat. Als Belgacom daadwerkelijk met FOXLife onderhandelt en er komt een akkoord, zal dit pas bekend gemaakt worden op de dag dat de zender van start gaat op Belgacom TV. Tot dan blijft het radiostilte of zijn er gewoon veel ontkenningen. Soms zijn die ontkenningen ook terecht (er zijn echt geen plannen of akkoorden) en soms ook niet. Het blijft koffiedik kijken en gokken dus. Ik vermoed dat tegen begin oktober we zullen weten of FOXLife erbij komt of niet.

Mvg
Hallo allemaal,

Ik heb jullie vragen en opmerkingen overgemaakt aan de bevoegde dienst. Zodra er wijzigingen komen in het tv aanbod, zullen wij jullie hier zo snel mogelijk over informeren.

Met vriendelijke groeten,

Eva
toen bv hallmark verdwenen was is hier toch niks over geinformeerd..
Eva: Ik kan begrijpen dat je niets precies kan zeggen over welke zender, vermits dit nog onderhandeld wordt. Ik had wel graag een antwoord of het de intentie van Belgacom is om de Hallmark zender uit het boeket te vervangen door een andere nieuwe zender ten laatste begin oktober. Als ik de helpdesk mag geloven, is er geen intentie om deze te vervangen.

Voor mij hebben de andere zenders weinig of geen toegevoegde waarde, anders zeg ik het boeket gewoon op.
Badge
Tjorven helemaal eens ben ik het nu ook weer niet met je. Ik vraag me ook af waarom je zegt dat die andere zenders weinig of geen toegevoegde waarde hebben.Ten tweede weet ik ook niet juist of iemand van een helpdesk je de juiste informatie kan geven. Nu eerlijk gezegd ik woon nu al 2 weken bij mijn moeder wegens verbouwingen in mijn flat en zij heeft telenet en daar zie ik toch enkele verschillen zoals een tv.gids die veel duidelijker is en tot 14 dagen gaat.Enkel nadeel is wel dat er zo wijnig hd zenders zijn maar daar tegen over staan duitse zenders.Ook zijn er boeketten van 5 euro en daar zitten meer zenders in dan bij belgacom.
Even een verduidelijking. Er zijn natuurlijk altijd mensen die wel naar 13th street, TCM, MGM, BBC 3 kijken. Ik had het over toegevoegde waarde om een volwaardig pakket movies & entertainment te hebben.

Als je even de kanalen opdeelt binnen pakket movies & entertainment:

Entertaintment: BBC 3, BBC Entertainment, Sci Fi, 13th street

Oude films (voor jaren 90): MGM, TCM waarvan TCM een gratis zender is, die ze gewoon van gratis naar betalend hebben gebracht.

Nieuwe Films: Hallmark, die nu weg is.

Je kan nog moeilijk over een volwaardig pakket movies & entertainment spreken. Over smaak & interesses valt natuurlijk niet te discussieren. Sommigen gaan bijvoorbeeld graag naar 13th street kijken. Kwaliteit is lichtjes verbeterd op die zender, maar algemeen zijn dat oude series. Series in het genre van Monk, Magnum, Jessica Fletcher, etc.

Fox Life, wat een algemene interesse is op dit forum, geeft een zeer sterke toegevoegde waarde binnen entertainment, omdat die zeer nieuwe series brengen. Voor mij is dit een noodzaak voor Belgacom om tot een beter entertainment pakket te komen. We missen dan een filmzender die toch films van de laatste 20 jaar laat zien. Ik besef dat je voor een filmzender met films van minder dan 1 jaar oud, wel iets meer dan 5 Euro moet betalen.

Ik ben trouwens vroeger nog tester van Belgacom TV geweest, dus mijn commentaar is opbouwend bedoeld. Ik hoop dat Belgacom actie neemt, om alsnog Hallmark te vervangen door een andere kwaliteitszender, en een simpel antwoord geeft van ja of neen quasi hun intentie om de Hallmark zender te vervangen door een nieuwe zender. Belgacom wist dit al maanden, maar hebben geen actief vooraf genomen om iets in de plaats te zoeken.
Badge
Daar ga ik ook helemaal mee akoord maar als je nu die boeketten van telenet vergelijkt met die van belgacom dan zit er bij belgacom voor het zelfde bedrag soms minder in dan bij telenet.
Badge
Ik ga daar ook mee akkoord want de boeket entertainment is gewoonweg belachelijk! ( mijn mening)


Grtz

Reageer