Skip to main content
Heb de promotie gevolgd voor het toevoegen van mijn separate GSM abonnement (easy 5) , aan de bestaande pack.



Moest nieuwe pack configureren, inclusief GSM



En dan moet ik DIT bevestigen .... ???? Van waar komt die extra 13 euro per maand ???? Snap het niet. Kom wel van Internet MAX, maar dit hoeft niet meer met deze combinatie.



Product Prijs

Pack Internet Comfort + Vaste lijn

Abonnement

€ 53,95 /maand

Smart+ 15 in een Pack

Abonnement

€ 13 /maand

Maandelijkse kosten



€ 79,95

BTW, Auvibel en Recupel inclusief
Dag Bernard,



Je kan steeds contact opnemen met het gratis nummer 0800/22800.



Hier kunnen we alles voor je nakijken en zien wat het voordeligste is.



Er is wel geen pack beschikbaar met een gsm tarief van 5 EUR.



Met vriendelijke groeten



Koen
Dag Koen,



dank voor het antwoord.



Het verschil tussen de bedragen en hun som is mijn probleem.



€ 53,95 + € 13 = € 66,95 dacht ik en niet € 79,95



Dat mijn GSM abonnement van €5 naar €13 gaat weet ik, die gaat dan ook van 20 minuten naar 120 minuten. Een aanvaardbare deal, gecompenseerd door de daling van MAXI naar COMFORT voor de internetverbinding en kost vaste lijn. Het internet volume verantwoordt momenteel geen MAXI, en de maximale upload snelheid van 8Mbps ipv 6 Mbps is niet relevant gezien mijn waarden volgens jullie gegevens tussen 1,7 en 4,7 Mbps liggen. Het mobiele volume van 2GB wordt ook gecompenseerd, al is het anders verdeeld (meer GSM, minder tablet, wat OK is. Tablet is quasi 0 verbruik, tenzij in het buitenland.)



Alleen doen jullie zo raar door die 13€ voor het GSM abonnement schijnbaar 2 maal te tellen. Ik heb meerdere keren geprobeerd om dit on-line samen te stellen, Soms stond er 66.96 als totaal, maar bij de bevestiging was het steevast 79,95. Zo kunnen we echt niet verder.



Uiteindelijk gaat de vaste lijn er ook uit. Er wordt er quasi nooit mee gebeld. En is vooral om opgebeld te worden door opdringerige verkopers. De uitgespaarde vaste kost maakt dit een betere deal.



Geen technieker kost was voorzien voor 15/08, maar de afwijkende totaalkost heeft me gestopt in de bestelling.. Ik zie hier nergens de behoefte voor een technieker. Hopelijk is er geen omschakelkost, want dit verandert de concurrentiepositie van deze keuzes.



TV is en blijft voorlopig Telenet met gehuurde digicorder. Al begint dit aan waarde te verliezen. Wordt al eens omgezet in internet kijken ... al is DLNA en Samsung-TVCast niet super handig.



mvg

Bernard

Reageer