gsm stuk mag een ander toestel kiezen maar dat is niet meer beschikbaar en mijn geld krijg ik niet...

  • 17 October 2013
  • 2 reacties
  • 129 Bekeken


hallo





in het begin van het jaar een gsm gekocht in de belgacom winkel van sint truiden


heb het toestel nog niet veel in gebruik gehad want is al vier keer opgestuurd voor reparatie (viel altijd uit tijdens gesprekken)


nu mag ik een ander toestel kiezen maar van het zelfde bedrag of iets meer wat is dan iets meer vraag ik 10euro (is toch beter voor de omzet van de winkel als ik een duurder toestel wil of niet soms)


vraag ik naar een ander toestel blijkt kunnen ze niet bestellen (later thuis op internet bij belgacom gaan zien is het gevraagde toestel nog wel te bestellen )


dan zeg ik moet geen ander hebben maar kan ik dan mijn geld terug krijgen toestel is toch nog onder garantie neen mevrouw gaat niet het beste nog en toto ziens was het antwoordt





hier sta ik dan met mijn gsm die niet werkt







2 reacties

 Beste Nathalie,

Zou het mogelijk zijn om meer informatie door te geven ivm uw problemen zodat ik u zo snel mogelijk een oplossing kan bezorgen?

Gelieve ons uw klantenrekeningnummer en gewenste model/merk van het toestel door te geven zodat wij dit voor u kunnen nakijken.

Mvg Eva
Dag Nathalie,

De Shops hebben het gewenste toestel niet meer op stock.
De toestellen die op de website staan, behoren niet tot de stock van de verkooppunten en zijn dus niet via de Shop beschikbaar.

Ik verwijs u naar de Shop voor een ander toestel.

Met vriendelijke groeten,
Eva

Reageer