Beantwoord

GSM plus abonnement aanbieding verdwenen

  • 8 February 2017
  • 3 reacties
  • 178 Bekeken

Ik was van plan om een nieuwe gsm te kopen en ineens een abonnement aan te schaffen. Gisteren zag ik een aanbieding die me interesseerde. Deze bedroeg de huawei nova in combinatie met een abonnement van €20/maand en de gsm aan €50. Ik wou vandaag ingaan op de aanbieding maar ze is verdwenen. Kan ik hem toch zo kopen, komt ze nog terug of heb ik niet goed gekeken?
icon

Beste antwoord door KoenN 8 February 2017, 15:06

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Llander,

De toestellen die nu in het gecombineerde aanbod zitten zijn de Huawei Y6 en de LG K10.

De Huawei Nova kan je wel apart kopen maar zit niet in het gecombineerde aanbod.

Als je een contactnummer stuurt met klantgegevens (naam + adres) kan ik altijd een collega je laten bellen met alle info

Je kan een privébericht sturen met klantgegevens via het Het Proximus Team

Ook vind je via onderstaande link meer info over het gecombineerde aanbod.

https://www.proximus.be/nl/id_cr_device_finder/particulieren/producten/toestellen/gsm-catalogus/winkel.html#/products/

Mvg,

Koen
Beste koen

Ik heb mijn contactgegevens gestuurd maar zou eigenlijk alleen willen weten of de aanbieding die ik gezien heb nog mogelijk is of nog terugkeerd. Ik ben namelijk niet geïntereseerd in de y6 of de lg.

mvg
Reputatie 5
Badge +2
Hallo Lander!

Daar hebben wij zolang, de actie nog niet openbaar is, nog geen informatie over.

Daarom moet ik u vragen geduld uit te oefenen totdat er een nieuwe actie hiervoor uitkomt.

U kan het toestel wel steeds zonder contract kopen zoals mijn collega reeds vermeldde.

Mvg,

Wouter

Reageer