Vanmiddag werd mijn verbinding via Proximus met mijn pay & gokaart plots verbroken.
Ik kreeg een mail dat men het spijtig vond dat ik van provider veranderde.
Ik ben helemaal niet van provider veranderd! Zou het wel willen want de lijst met geklungel bij Proximus begint fors uit te breiden...
Ik wil gewoon weer bellen met mijn pay & Go waar trouwens nog belwaarde op staat...
Mvg,
Peter
Bladzijde 1 / 1
Hallo Pëter!
Het spijt me dit te horen...
Kan u via een privébericht het betrokken oproepnummer doorsturen?
Dan kijk ik het nodige na voor u.
Mvg,
Wouter
Het spijt me dit te horen...
Kan u via een privébericht het betrokken oproepnummer doorsturen?
Dan kijk ik het nodige na voor u.
Mvg,
Wouter
Done. Nu wachten op nieuws.
Mvg,
Peter
Mvg,
Peter
Blijkbaar is mijn nummer nu dus actief bij Orange??? Begrijpen wie begrijpen kan...
Ik wacht op een verklaring. Hou jullie op de hoogte!
Mvg,
Peter
Ik wacht op een verklaring. Hou jullie op de hoogte!
Mvg,
Peter
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.