Beantwoord

Gsm ontvanger

  • 3 March 2017
  • 2 reacties
  • 141 Bekeken

Beste ,

Enige tijd geleden hebben ze het bedrijf gesloten waar ik werkte , en ben ondertussen zelf een bedrijfje begonnen in garagepoorten . Ik krijg steeds meer telefoon oude klanten van de toenmalige firma . Bij een hoop van deze klanten hebben wij gsm ontvangers geplaatst om de poort te kunnen openen . In deze ontvangers hebben we toen prepaid kaarten gestoken omdat deze enkel een sms moeten versturen bij het instellen en een jaar geldig blijven . Nu lees ik hier dat elke prepaid kaart geidentificeerd moet worden (ook de oude) anders worden ze met de tijd geblokkeerd of zijn niet meer bruikbaar .
-Hoe kan ik voorkomen dat deze klanten hun prepaidkaart geblokkeerd word ? heb ook niet van allemaal hun nr .
-Kan ik deze kaarten na blokkering terug actief maken ?
-Als ik tegen elke klant moet gaan vertellen dat ze een account moeten aanmaken en hoe ze het moeten doen , dan ga ik veel telefoneren en weinig werken en dat is ni echt de bedoeling . Kan ik deze prepaid nrs in 1 account steken voor identificatie ?

Met vriendelijke groet ,

Benny
icon

Beste antwoord door NickyL 9 March 2017, 19:35

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Tja, je moet alleszins het tel. nummer kennen, dus daar zit al een probleem ..
Uiteraard kan je alle nummers op naam van je bedrijf zetten maar of dat een goed idee is?
Reputatie 5
Badge +3
Dag Benny,

Deze kunnen inderdaad terug geactiveerd worden. Dit kunnen de betrokken klanten doen via https://www.proximus.be/nl/id_cr_prepidentif/particulieren/producten/r-orphans/identificatie-van-je-prepaidkaart.html

Mvg, Nicky

Reageer