Skip to main content
Ik heb destijds ingetekend voor een pack TV, internet en 3 gsm's. Voor de Gsm's betaalde ik ipv 15€ 10€ per maand per toestel.

Nu wil ik een nummer van één van deze gsm's wijzigen en krijg ik 2 maal het antwoord dat het abonnement dan wordt geannuleerd en gewijzigd in een nieuw en duurder abonnement.

Vind ik persoonlijk contractbreuk van Proximus want ik heb geen pack noch abonnement opgezegd, enkel een nummerwijziging gevraagd.

Graag kreeg ik hierover wat feedback.



Mvg,

Peter
Ik heb ook ooit een verandering van GSM nummer gevraagd voor een GSM abonnement in een pack en toen werd dat oude GSM abonnement ook overgezet naar een nieuw, dit omdat het oude abonnement niet langer gecommercialiseerd werd. Ik kreeg dus de zelfde verklaring.

Hebt u al gevraagd of dat ook geldt als u vraagt alleen de laatste 4 cijfers van uw GSM nummer te veranderen?

zie:

www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_unwanted_calls_or_sms_fix/particulieren/support/vaste-lijn/phonemail-en-oproepbeheer/oproepbeheer/ongewenste-oproepen-of-sms-en.html
Ik vraag dus niet om mijn abonnement te wijzigen doch enkel een nummer. M.i. kan dat en wijzig ik niets aan de voorwaarden van mijn contract en toch doet Proximus dit zelf. Mij lijkt dit contractbreuk en ik zal hier dan ook eens mijn licht over opsteken bij Testaankoop.
Geen reactie van 'Eva'???
Geen reactie van 'Eva'???

Peter,

'Eva' bestaat al een tijdje niet meer ;-)

Je kunt misschien best een een privébericht sturen naar Het Proximus Team en mijn collega's zullen jou zo spoedig mogelijk antwoorden.

Mvg,
Nog geen reactie op mijn pb waar ik iets mee ben vanuit het proximusteam...



Mvg,

Peter

Reageer