Skip to main content
Hallo



Na verlies van mijn GSM heb ik Proximus opgebeld om een nieuwe SIM kaart met hetzelfde nummer op te sturen naar mij thuis.

Dit kon echter niet omdat ik op Pay & Go zat...

Omschakelen naar een abonnement wou ik niet omdat ik voor 90% in het buitenland verblijf en geen tarieven voor mij interessant zijn.

Dus ik moest terug naar een filiaal in België om een nieuwe SIM kaart op te halen.

Dit heb ik dan ook gedaan, maar tot mijn verbazing zei men dat mijn nummer niet meer in de databank te vinden was.

Het nummer dat ik al 10+jaar gebruik en op al mijn facturen staat is dus WEG. Omdat de persoon aan de telefoon een fout heeft gemaakt.

Ter plaatse via de winkel heb ik een klacht ingediend, ondertussen zijn we 3 weken verder en heb ik nog steeds geen antwoord!!

Alstublieft, recupereer mijn nummer, want ik heb deze nodig. Het gaat om GSM nummer 0474/070797.
Geen reactie

Reageer