Skip to main content
Dus, vanwege een nieuwe Belgische wet moest iedereen die een prepaid nummer gebruikt (mijzelf inclusief) zijn gsm nummer registreren bij zijn provider binnen een bepaalde datum. Ik heb dat niet gedaan (eigen schuld) en heb nu eindelijk de tijd genomen het te doen. Heb mezelf geregistreerd maar wat nu? Nummer is nog steeds geblokkeerd.
https://www.proximus.be/nl/id_cr_prepidentif/particulieren/producten/r-orphans/identificatie-van-je-prepaidkaart.html

Die datum op zich lijkt toch het probleem niet te zijn.

Er werden bij de vorige deadline al enkele problemen gesignaleerd.

Misschien kan u het nogmaals proberen....

En anders neemt u contact op met de klantendienst van PXM
https://www.proximus.be/nl/id_cr_prepidentif/particulieren/producten/r-orphans/identificatie-van-je-prepaidkaart.html

Die datum op zich lijkt toch het probleem niet te zijn.

Er werden bij de vorige deadline al enkele problemen gesignaleerd.

Misschien kan u het nogmaals proberen....

En anders neemt u contact op met de klantendienst van PXM




Wel natuurlijk is er een hele webpagina aan besteed die verstopt zit op het internet. Bedankt voor de link heb me nu geregistreerd 😉
Deze pagina is echter onmiddellijk terug te vinden via google met de zoektermen 'prepaid' 'identificatie' en 'Proximus'. Is zelfs het eerste resultaat. Ook vind je deze pagina terug op onze webiste bij 'Products Pay&Go+, identify your card' via de homepage.



Groetjes,

Lorentz.

Reageer