Gsm nummer aanpassen in e-Services
Hallo,
Ik heb Belgacom al 2 keer gebeld, En gevraagd om mijn gsm nummer aan te passen in de e-services.
Omdat ik een nieuwe pay en go kaart heb gekocht.
Ze zeiden me aan telefoon 2 keer dat ze me gingen doorverbinden met ' e-Service'
Maar ipv me door te verbinden verbreken ze de verbinding gewoon..
2 keer dat ik eerst meer dan 20 minuten naar een wachtmuziekje zat te luisteren..
Zou dit nu via hier kunnen opgelost worden aub? Want ik heb echt geen zin om NOG maar eens terug te bellen..
Ik kan je mijn gegevens altijd zenden via prive bericht
A
Beste Andy,
Alvast onze excuses voor het ongemak.
U kunt uw nummer in uw e-services profiel via "Mijn administratie>Mijn profiel aanpassen>Mijn Proximus/Belgacom profiel wijzigen" aanpassen.
Als dit niet zou moeten lukken gelieve ons uw gsmnummer en klantenrekeningnummer door te geven zodat wij dit voor u verder kunnen nakijken.
Mvg
Eva
Alvast onze excuses voor het ongemak.
U kunt uw nummer in uw e-services profiel via "Mijn administratie>Mijn profiel aanpassen>Mijn Proximus/Belgacom profiel wijzigen" aanpassen.
Als dit niet zou moeten lukken gelieve ons uw gsmnummer en klantenrekeningnummer door te geven zodat wij dit voor u verder kunnen nakijken.
Mvg
Eva
A
Beste Andy,
Als u uw klantenrekeningnummer en uw e-services logingegevens kunt bezorgen, geven wij dit naar onze collega's van e-services door. Zij zullen uw profiel nakijken en de nodige doen.
Mvg
Eva
Als u uw klantenrekeningnummer en uw e-services logingegevens kunt bezorgen, geven wij dit naar onze collega's van e-services door. Zij zullen uw profiel nakijken en de nodige doen.
Mvg
Eva
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.