Heb een nieuwe smarthphone aangekocht deze namiddag om 16u bij een proximus winkel, maar mijn simkaart moest vervangen worden naar een nog kleiner kaartje. Ze hebben me verteld dat het maximum 2u zou duren vooraleer die nieuwe kaart actief zou zijn en dat ik juist mijn gsm eens opnieuw zou moeten opstarten en dat het dan in orde zou zijn. Nu na 4u en al een paar keer mijn gsm te hebben heropgestart, werkt het nog steeds niet.
Bladzijde 1 / 1
= Morgenvroeg bellen naar 0800 22800
(recent mijn sim vervangen op een zaterdag in een eigen Px center en deze was onmiddellijk actief)
(recent mijn sim vervangen op een zaterdag in een eigen Px center en deze was onmiddellijk actief)
Die moet inderdaad binnen enkele minuten actief zijn want anders is .... aan de knikker
Ze kunnen dit ook direct via hun computer opvolgen.
Ze kunnen dit ook direct via hun computer opvolgen.
Ik neem aan dat nu alles in orde is, Astrid ? Groeten Jan
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.