gsm in e-services

  • 2 October 2010
  • 26 reacties
  • 4694 Bekeken

ik heb nu ongeveer 9 maanden een pack afgesloten voor internet tv en mobiel tel.

maar als ik op e-services mijn abo. wil raadplegen krijg ik bij tabblad gsm de melding dat ik geen gsm abo.

heb .

ik heb reeds een e-mail gestuurd naar bel.customers help center als oplossing gaf men mij contact op te nemen op 080022263 een dienst voor e-services ,maar wanneer ik bel krijg ik de melding dat via mijn vaste telfoon moet bellen van thuis,probleem is ik heb geen vaste telefoonlijn

weet iemand hier eenoplossing voor of welke optie moet ik nemen wanneer ik bel naar 080022800

alvast bedankt

login is fa450866

26 reacties

Heb blijkbaar net te laat kennis gemaakt met dit forum.

In oktober 2010 heb ik een abonnement voor een pack aangegaan voor Internet+vaste telefoon (2 producten die ik al had) samen met Belgacom TV.

Eind november werd ik door Belgacom gecontacteerd om ook mobiele telefonie (voorheen Proximus Smile 5) toe te voegen; ik zou dan wel overstappen op een Belgacom Mobile abonnement van 10 euro/maand maar kreeg in ruil extra's (1 film per maand + boeket ter waarde van 10 Euro)bij Belgacom tv.

Er zou verder helemaal niks veranderen alleen zou ik 1 factuur van Belgacom ontvangen in plaats van een afzonderlijk factuur van Belgacom en Proximus.

Nu blijkt dat er toch meerdere verschillen zijn; bij Proximus maakte ik geregeld gebruik van het on-line versturen van sms + het raadplegen van belkrediet en factuur via de e-services.

Op de e-services van Proximus kan ik nu niet meer terecht (geen geldig Proximus nummer) en bij Belgacom krijg ook ik de vermelding "geen gsm abonnement bij Belgacom".

Herhaaldelijke telefoontjes en uren wachtmuziekjes met evenveel verschillende verklaringen later wist men mij net te vertellen dat e-services werkt voor Belgacom mobile klanten maar niet voor het 10 euro/maand abonnement. Enkel vanaf de duurdere abonnementen. Ik zou wel een sms krijgen wanneer de helft van het krediet opgebruikt is alsook wanneer het krediet volledig opgebruikt is. Tussentijds kan ik het gebruikte belkrediet opvragen via de klantendienst op 0800/22909.

Wat de logica mag zijn dat men met een mobile 20 abonnement wel toegang krijgt tot het mobiele luik van de e-services en met een mobile 10 abonnement niet is voor mij een vraagteken.

De medewerkster van de klantendienst verontschuldigde zich voor het feit dat er mij verkeerde informatie gekregen had maar dat het zo is dat er veel opties die bij Proximus beschikbaar zijn (zelfs bij een goedkoper abonnement) niet beschikbaar zijn bij Belgacom Mobile. Er verandert dus meer dan enkel en alleen het feit dat alles op 1 factuur komt.

Vraag me trouwens af wat de preciese tarieven zijn voor bellen en gebeld worden in het buitenland via Vodafone en dergelijke.

In elk geval wie denkt aan een Belgacom Mobile abonnement hou er rekening mee dat dit niet hetzelfde is als een Proximus abonnement!!!

Reageer