Vraag

Gsm in bestaande pack gevoegd voor 10GB ipv eerdere 5GB

  • 1 November 2017
  • 36 reacties
  • 839 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1
Heb in de week na uitleg Proximus dat als ik mijn m mobilus in mijn pack voegde ik ipv de 5GB ik heb dan 10GB zou hebben maar heden begon nieuw factuur en heb ik geen 10GB maar 5GB !
Is het dan een leugen van Proximus geweest om me over te halen ?

36 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Klantendienst privé berichts lijken niet eens nog te willen reageren!
Hoe moeilijk kan zijn als ze toch beweren dat ik 10gb heb om dit dan ook in mijn account te tonen
Bij mij hetzelfde. Gisteren nog eens gebeld en zelfde verhaal zoals altijd. Dan smoesjes omdat myproximus vernieuwd is enz...
Moet maar beetje afwachten als laatste. En gisteren nog beetje hautain doen aan telefoon... Als men de moeite niet doet om na een maand dit op te lossen moet ik maar mijn faktuur ook maar betalen tot dit opgelost is. Ben het meer dan BEU deze keer.
Reputatie 3
Badge +1
betaal je niet dan sluiten ze af en heb je afsluitkosten er bovenop zitten !!
Enige wat erop zit is helaas vertrekken naar andere provider !

Ze beloven iets ! Zogezegd hebben we data van 10GB maar als zo is hoe moeilijk is om dan in eigen account dit te veranderen zodat een klant tenminste zijn verbruik kan opvolgen ??

Zou spijtig zijn na 17jaar klant zijn hiervoor opstappen maar ik voor mezelf heb altijd mijn verbruik nauwlettend gevolgd waardoor mijn factuur nooit meer dan ene euro verhoogde !
Is niet teveel gevraagd dat ik dit wil blijven doen Proximus !!
Reputatie 7
Badge +4
Beste

Indien u recht hebt op 10 GB en in 1 of meerdere facturen rekent men u bijkomende kosten aan vanaf 5 GB kunt u de betrokken factuur/facturen betwisten (bij voorkeur per aangetekend schrijven) en voorstellen enkel het niet betwiste bedrag te betalen (in afwachting van een correctie) en/of betrokken facturen tijdelijk te schorsen

Op basis van de bovenstaande reacties begrijp ik dat IT (o.a. facturatiessyteem) "weereens" achterloopt op het commerciële aanbod (o.a. marketing planning)
"Indien u recht hebt" daar zit het probleem dikwijls dat je dit moeilijk kunt bewijzen dat het bv gezegd geweest is aan telefoon of anders moet het zo op hun site vermeld staan volgends de formule die je hebt.
Als er op factuur formule L staat dan moet het inderdaad 10 GB zijn

Reputatie 7
Badge +4
@Martin info van hierboven 7 dagen geleden
Het wordt eens tijd dat een Px medewerker dit ter harte neemt (indien IT-wijze mogelijk)
Betrokken dame/auteur heeft mijns inziens alle kansen om 200% gelijk te krijgen
https://www.proximus.be/nl/id_cr_int_tv_mob/particulieren/producten/packs/packs/internet-tv-mobile.html
******************************************
Dit was uitleg van Proximus en als ik akkoord ging hebben ze deze wijziging doorgevoerd en blijkt nu dat er geen 10GB dus staat
Dit was wat zij mij voorstelden toen
Dag Maria,
Bij wijziging naar de nieuwe versie zou dit er zo uitzien:
Internet + TV = 55 euro per maand (https://www.proximus.be/nl/id_cr_other_packs/particulieren/producten/packs/packs/andere-pack-combinaties.html)
Entertainment Channels NL: 9,95 euro per maand
Norton Security: 5 euro per maand
GSM ********* Mobilus M: 26,99 euro per maand
Totaal: 96,94 euro per maand
In dit geval zou je wel onbeperkt kunnen bellen in plaats van 300 belminuten en je zou 10GB data hebben in plaats van 5GB.
De opties zoals Entertainment Channels NL of Norton Security zijn geen verplicht onderdeel van het pack. Ik heb deze nu enkel meegeteld omdat je hier reeds over beschikt.
Groetjes,
Antonella
*******************************************
Oei ,ik hoop dat Antonella dan geen fout gemaakt heeft want formule M heeft geen 10GB!!! (of staat het dan op de site verkeerd 😉 )
Reputatie 3
Badge +1
Ze spreken zelfs hunzelf tegen ! Zelfde persoon die eerst beweert dat in klantendienst database 10GB zit vanwege gsm reeds sinds 28okt in pack zit zegt zes dagen later dat mijn gsm ind 5GB heeft vanwege deze apart staat en niet in een pack tja versta het dan maar eens he !
Reputatie 3
Badge +1
Nu vraag ik op Facebook messenger das ook klantendienst dat als zo ingewikkeld is om 10GB in account te tonen ik beter gsm terug uit pack haal en gewoon zoals ervoor apparte facturen wil hebben
Ik krijg dan of ik mijn nr kan geven dus dit doe ik en dan krijg ik deze bericht :

Beste,

ik heb het nagekeken voor u. De aanvraag om uw gsm nr ...... ( 5 Gb) toe te voegen aan uw pack, is pas sinds 03/11/2017 gebeurd. Uw gsm nr staat momenteel nog in verwerking in ons systeem daarom dat u nu nog steeds 5 Gb ziet staan. Zodra uw gsm nr volledig verwerkt is in ons systeem, zal u automatisch de beloofde 10 GB/ maand krijgen. U gaat ook nog een bevestigings-sms ontvangen van ons wanneer u de 10 Gb gaat krijgen.

Wij vragen u om nog even geduld te hebben totdat alles is verwerkt.

Wij danken u voor u begrip.

Mvg,
Aw

Dus met andere woorden al de klantendienst medewerkers ten stellige zeggen dat ze zien in hun database ik wel degelijk 10GB heb klopt niet ! Hadden moeten zeggen van mevrouw u aanvraag is in verwerking maar momenteel heeft u 5GB maar eenmaal alles in orde is zal u 10GB gaan krijgen !
Had ik natuurlijk wel aanvaard !
Nu twijfel ik aan alles maar ik wacht wel af hoe deze aanvraag over een week staat 😢
Reputatie 7
Badge +4
Tja
Indien in pack
https://www.proximus.be/nl/id_cr_int_tv_mob/particulieren/producten/packs/packs/internet-tv-mobile.html
met keuze 10 GB
is het "commercieel" 10 GB
Indien niet in pack zal het anders (minder) zijn & MyProximus moet in principe uw referentie zijn (=dat uw akkoord gegaan bent met het voorstel van Px)
Voorstel:
Indien geen duidelijk antwoord van een Px forum/support medewerker misschien best reeds een aangetekend schrijven met formele klacht overmaken aan Proximus - Klantendienst - Koning Albert II laan 27 - 1030 Brussel
Het is wel zo dat het wel 2 weken kan duren vooraleer alles afgehandeld is.

Nu vraag ik op Facebook messenger das ook klantendienst dat als zo ingewikkeld is om 10GB in account te tonen ik beter gsm terug uit pack haal en gewoon zoals ervoor apparte facturen wil hebben
Ik krijg dan of ik mijn nr kan geven dus dit doe ik en dan krijg ik deze bericht :

Beste,

ik heb het nagekeken voor u. De aanvraag om uw gsm nr ...... ( 5 Gb) toe te voegen aan uw pack, is pas sinds 03/11/2017 gebeurd. Uw gsm nr staat momenteel nog in verwerking in ons systeem daarom dat u nu nog steeds 5 Gb ziet staan. Zodra uw gsm nr volledig verwerkt is in ons systeem, zal u automatisch de beloofde 10 GB/ maand krijgen. U gaat ook nog een bevestigings-sms ontvangen van ons wanneer u de 10 Gb gaat krijgen.

Wij vragen u om nog even geduld te hebben totdat alles is verwerkt.

Wij danken u voor u begrip.

Mvg,
Aw

Dus met andere woorden al de klantendienst medewerkers ten stellige zeggen dat ze zien in hun database ik wel degelijk 10GB heb klopt niet ! Hadden moeten zeggen van mevrouw u aanvraag is in verwerking maar momenteel heeft u 5GB maar eenmaal alles in orde is zal u 10GB gaan krijgen !
Had ik natuurlijk wel aanvaard !
Nu twijfel ik aan alles maar ik wacht wel af hoe deze aanvraag over een week staat ;(

Reageer