Vraag

Gsm in bestaande pack gevoegd voor 10GB ipv eerdere 5GB

  • 1 November 2017
  • 36 reacties
  • 839 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1
Heb in de week na uitleg Proximus dat als ik mijn m mobilus in mijn pack voegde ik ipv de 5GB ik heb dan 10GB zou hebben maar heden begon nieuw factuur en heb ik geen 10GB maar 5GB !
Is het dan een leugen van Proximus geweest om me over te halen ?

36 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Eventueel een privé bericht sturen met uw gegevens (klantennr/telefoonnr)
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Concreet is het in een Tuttimus pakket inderdaad mogelijk te kiezen voor 10 GB mobiele data
https://www.proximus.be/nl/id_cr_tuttimus_familus_composer/particulieren/producten/packs/stel-je-tuttimus-of-familus-samen.html

Wat u hebt kunt u in principe controleren in My Proximus (als de wijziging reeds verwerkt is)
Reputatie 3
Badge +1
Tuttimus zit vast telefoon in en gezien ik zelfs op gsm amper 10min op maand bel heb ik geen vast telefoon nodig ! Geen tuti of familus voor mij ! en Proximus liet me weten dat kon een pack nemen zonder vast telefoon en zou ik wel 10GB mobiel volume hebben en heb ik daarmee toegehapt en hebben zij mij deze verandering in orde gemaakt maar nu lijkt dat evengoed 5GB heb ! Klantendienst onbereikbaar dezer dagen dus afwachten tot ze terug werken
wacht best gewoon het antwoord van iemand van Proximus zelf af voor wat er eventueel al dan niet nog kan geregeld/aangepast worden.

En je kan inderdaad nog hiervoor bellen of privébericht sturen.
Reputatie 3
Badge +1
In my Proximus staat dat 5GB heb
wacht best gewoon het antwoord van iemand van Proximus zelf af voor wat er eventueel al dan niet nog kan geregeld/aangepast worden.

En je kan inderdaad nog hiervoor bellen of privébericht sturen.
Reputatie 3
Badge +1
Dit was uitleg van Proximus en als ik akkoord ging hebben ze deze wijziging doorgevoerd en blijkt nu dat er geen 10GB dus staat

Dit was wat zij mij voorstelden toen

Dag Maria,
Bij wijziging naar de nieuwe versie zou dit er zo uitzien:
Internet + TV = 55 euro per maand (https://www.proximus.be/nl/id_cr_other_packs/particulieren/producten/packs/packs/andere-pack-combinaties.html)
Entertainment Channels NL: 9,95 euro per maand
Norton Security: 5 euro per maand
GSM ********* Mobilus M: 26,99 euro per maand
Totaal: 96,94 euro per maand
In dit geval zou je wel onbeperkt kunnen bellen in plaats van 300 belminuten en je zou 10GB data hebben in plaats van 5GB.
De opties zoals Entertainment Channels NL of Norton Security zijn geen verplicht onderdeel van het pack. Ik heb deze nu enkel meegeteld omdat je hier reeds over beschikt.
Groetjes,
Antonella
Reputatie 3
Badge +1
Heb contact genomen via privé bericht en wacht nog op antwoord en telefoneren gaat nier is daar gesloten , hoop dat het aanpassen en doen ze dit niet dan hopelijk kan alles terug gezet worden zoals het was , zie het nut niet maar zeker drie euro ( mits dat tenminste waarheid was) te betalen voor het zelfde te hebben als ervoor he
Dat onbeperkt bellen gebruikt ik niet dus dat kan een mooi voordeel zijn voor bellers maar voor mij niet dus
Zal laten weten wat men mij zei he
Groetjes Maria
Ter info geef ik je nog mee wat er in verband met mobilus staat op de proximus site:

Reputatie 7
Badge +4
Ter info:
Op Px website nu (zeer recent?) een dergelijke combinatie internet+mobiel+tv voor 81,99 € BTW incl.
https://www.proximus.be/nl/id_cr_int_tv_mob/particulieren/producten/packs/packs/internet-tv-mobile.html
Is dat recent ? dat stond daar toch al van vroeger of vergis ik mij nu zo erg !

PS: al stond dat vroeger wel denk ik onder "stel zelf je pack samen"
Reputatie 7
Badge +4
Martin tenzij ik mij vergis dacht ik dat er geen dergelijke combinatie mobiel + TV + Internet (zonder vaste lijn) was voor residentiële klanten om "het behoud van de vaste lijn enigszins te beschermen"
Formule van raw copper bestaat wel al van vroeger.
Ze zullen er ook wel vanuit gaan zeker dat de kans op een bijkomend mobiel abonnement te nemen dan ook groter wordt (ook meer opbrengt 😉 , maar we zullen er niet verder van wakker liggen hé 😉
Badge +4
Martin tenzij ik mij vergis dacht ik dat er geen dergelijke combinatie mobiel + TV + Internet (zonder vaste lijn) was voor residentiële klanten om "het behoud van de vaste lijn enigszins te beschermen"
Dit pack bestaat al een heel tijdje, net toen internet + TV er gekomen was aan 55 €.
Reputatie 7
Badge +4
Thanks RedsFan

https://www.proximus.be/nl/id_cr_all_packs/particulieren/producten/packs.html
Reputatie 3
Badge +1
Neem aan eenmaal feestdagen voorbij zullen zijn ze me wel wijzer maken

Nog bedankt voor het reageren
Groetjes Maria
Ik heb dit probleem al van vorige maand en deze maand is het weer van hetzelfde.
Hen al van begin oktober de vraag gesteld en ze verzekeren mij dat ik recht heb op 10Gb.
Tot mijn zogezegde bundel van 5Gb op was en men kosten ging aanrekenen en ik op de limiet van 60€ kwam.
Alle data werd afgesloten, na 4 telefoontjes heften ze die limiet op, en had ik terug een dataverbinding.
Op het einde van de maand had ik ong 6Gb verbruikt en bijkomende kost buiten de bundel van 150€.
Heb nu terug mails gestuurd en wacht nu af.
Men verzekerde mij dat dit binnen een week ging opgelost geraken op 20/10/2017.
Had toch wel een snellere oplossing verwacht ven Proximus.
De maanden voordien had ik wel geen probleem en stond de 10Gb wel in Myproximus.....
Reputatie 3
Badge +1
Oei Nico das erg wat je bent aan meemaken en hopelijk gaat hier niet dezelfde weg !
Bedankt

Had wel verwacht dat men na een maand dit probleem hadden kunnen oplossen.

Nu nog wachten op faktuur als ze de kosten van het meerverbruik zullen proberen aan te rekenen!!!!
Reputatie 3
Badge +1
Proximus beweert dat ik wel 10GB Heb en dat het waarschijnlijk nog niet op my Proximus te zien is ! Thans is mijn verbruik wel hele tijd ge-update ! De oproepen zijn allang van 300 minuten naar onbeperkt gezet maar enkel de 5GB naar 10GB zou nog niet doorgevoerd zijn en dat niet alleen op my Proximus app maar ook op website ? Proximus site ook en overal staat ik 5GB heb dus heb gezegd dan wil ik toch heel graag dat me toont waar hij de 10GB dan ziet genoteerd ?
Reputatie 7
Badge +4
Beste Nico, kan je via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 het betrokken gsmnummer geven, dan kijken we dit verder voor je na. Groetjes Freya
Beste Maria,

Dit is nu al meer dan een maand zo bij mij.
Bij hen heb ik recht op 10gb en op myproximus is er maar 5gb beschikbaar!!!!
Telefoneren is onbeperkt.. en als ik surf kan ik verbruik zien.
De ene zegt gsm af en aanzetten en de andere gaat terugbellen maar wacht nog steeds....
Reputatie 3
Badge +1
Ja Nico juist zelfde bij mij ! In hun data staat wel 10GB zeggen ze maar dat mag ik als klant niet zien ! Zeg stuur me dan tenminste een schermafbeelding zoals ik dat ook zend maar daarop antw ze niet eens !
Dan heb klantendienst via andere link op de app my Proximus gecontacteerd en gewoon gevraagd hoeveel gb ik heb , mijn gsm nr en klantennr erbij gezer en die antwoorden met : u hebt 5GB mevrouw !
Tja klantendienst zelf spreekt zich tegen
Ikzelf zie zowel op app als op internet een date band verbruik dat 5GB toont

We zullen maar wachten tot volgend week al heb ik weinig hoop dat die 5 alsnog 10 word
Reputatie 3
Badge +1
Blijkbaar heb ik 10GB maar lees ik zowel op my Proximus app en ook website bij mijn account 5GB ! Zal me maar erbij neerleggen en voor zekerheid de 4G zoals ervoor veel uitzetten zodat zeker de 5GB die ik zie niet overschrijd !
Is moeilijk het geloven enkel omdat klantendienst dit zegt en ik op twee plaatsen iets anders zie staan maar wacht wel af of het in komende maanden toch nog die schermen de 10GB zal tonen ;)
Groetjes Maria
Heb al via verschillende personen contact gehad via helpdesk en de ene weet niet van de andere.
Heb al brief gehad dat ze het binnen 10 dagen gingen oplossen op 25 oktober. Hebben deze week al meegedeeld dat het probleem zat dat gsm niet in pack zat en ik deze erbij moest voegen!
Denk dat ze er daar met de vogelpik naar smijten.
Vroeger altijd correcte en vlugge oplossing van een probleem gehad, maar nu weten ze het daar zelf niet.
Maar laat hen niet gerust tot het opgelost is, heb volgens hen en volgens de site recht op 10Gb. Ze moeten dus maken dat dit zo is op myproximus. Ik heb begrip dat dit misschien een paar dagen kan duren, maar heb de vorige maanden geen probleem gehad daarmee, maar meer dan een maand is toch een beetje teveel van het goeie, toch voor zo'n groot bedrijf als proximus.
Reputatie 3
Badge +1
Hier eigenlijk zelfde als bij jou Nico ! Ervoor nooit problemen maar sinds 28okt dat de gsm in de pack werd gevoegd blijft data 5GB tonen en ze zeggen wel dat het 10GB is maar zoiets wil ik dan zoals ervoor graag op mijn account getoont zien want daar staat dat 5GB heb ! Vinden ze dan raar dat ik nooit iets verander in mijn pack !

Reageer