Via de bank kon ik vroeger een GSM herladen . Momenteel wordt deze mogelijkheid niet meer aangeboden .
Hoe dien ik te werk te gaan voor een GSM te herladen .via myproximus .
Het betreft niet mijn eigen GSM , maar de GSM van mijn echtgenote .
Bladzijde 1 / 1
Mss is het dit ook een eventuele oplossing zie:=>
https://www.proximus.be/reloadonline/nl/id_index/all/index.html#/identification
https://www.proximus.be/reloadonline/nl/id_index/all/index.html#/identification
https://www.proximus.be/reloadonline/nl/id_index/all/index.html#/identification
Is dat een antwoord van Proximus ??? Ik ben zeer ontevreden over de ontvangst in betrokken winkel . Indien dit zonder gevolg blijft , zal ik eveneens het vele bij Proximus zonder gevolg zetten .
Werkt dit niet op deze manier misschien? zoals aangegeven staat op de prox site:
https://www.proximus.be/reloadonline/nl/id_index/all/index.html#/identification
Als je ontevreden bent over een prox winkel kan je alle gegevens doorgeven in een privébericht als je dit wenst:
Stuur Privé bericht aan 'Het Proximus Team'
https://www.proximus.be/reloadonline/nl/id_index/all/index.html#/identification
Als je ontevreden bent over een prox winkel kan je alle gegevens doorgeven in een privébericht als je dit wenst:
Stuur Privé bericht aan 'Het Proximus Team'
Noriem,
uw probleem was opgelost.
Tip: Werd jouw vraag correct beantwoord? ‘Like’ dan het antwoord en markeer het als 'Beste antwoord'. De andere forumleden in een gelijkaardige situatie zullen dan sneller een oplossing vinden. MyProximus expert
Kristof
uw probleem was opgelost.
Tip: Werd jouw vraag correct beantwoord? ‘Like’ dan het antwoord en markeer het als 'Beste antwoord'. De andere forumleden in een gelijkaardige situatie zullen dan sneller een oplossing vinden. MyProximus expert
Kristof
Geachte Kristof ,
Neen mijn vraag is nog niet volledig beantwoord.
Neen mijn vraag is nog niet volledig beantwoord.
welke info heb je nog nodig?
Voor de laatste maal ,
Op maandag 12.09.2016 om 11u 00 heb ik een vraag gesteld in de Proximus winkel in Zottegem , zoals in de eerste reactie is weergegeven .
Ik heb geantwoord dat het steeds over kaartjes en abonnementen gaat , of er geen ander oplossing is .
Als antwoord heb ik gekregen : als je mij zo antwoord , daar is de deur .
Ik heb reeds op alles geantwoord wat U mij gevraagd hebt , maar U blijft naast de pot draaien .Als U blijft naast de pot draaien zal ik daar mijn besluiten uit nemen .
Hoe kan ik dan op " Like " antwoorden
Moest men dat ergens met U doen zou U dat goed vinden .
Naar mijn mening was mijn antwoord toch zo aanstootgevend niet .
Op maandag 12.09.2016 om 11u 00 heb ik een vraag gesteld in de Proximus winkel in Zottegem , zoals in de eerste reactie is weergegeven .
Ik heb geantwoord dat het steeds over kaartjes en abonnementen gaat , of er geen ander oplossing is .
Als antwoord heb ik gekregen : als je mij zo antwoord , daar is de deur .
Ik heb reeds op alles geantwoord wat U mij gevraagd hebt , maar U blijft naast de pot draaien .Als U blijft naast de pot draaien zal ik daar mijn besluiten uit nemen .
Hoe kan ik dan op " Like " antwoorden
Moest men dat ergens met U doen zou U dat goed vinden .
Naar mijn mening was mijn antwoord toch zo aanstootgevend niet .
Ik heb eveneens de vraag gesteld op :
" Gesprek met Het Proximus Team . Verstuur privébericht naar Het Proximus Team " .
Daar zie ik ook geen antwoord op .
" Gesprek met Het Proximus Team . Verstuur privébericht naar Het Proximus Team " .
Daar zie ik ook geen antwoord op .
Wat betreft de slechte behandeling in de winkel.
Zoals gevraagd had ik graag je GSM gehad.
Daarna zullen we de dealer in kwestie aan de tand voelen.
Kristof
Zoals gevraagd had ik graag je GSM gehad.
Daarna zullen we de dealer in kwestie aan de tand voelen.
Kristof
Geachte Kristof ,
Voor de gevraagde gegevens betreffende GSM heb ik een prive bericht gestuurd naar " Het Proximus Team " .
Mvg
Voor de gevraagde gegevens betreffende GSM heb ik een prive bericht gestuurd naar " Het Proximus Team " .
Mvg
Ok dan zullen de collega's het verder opnemen.
Kristof
Kristof
Kristof
Geachte Kristof ,
Dank u voor Uw bereidwilligheid .
Geachte Kristof ,
Ik heb na 4 dagen van het Proximus team nog geen antwoord ontvangen .
Indien men het niet nodig vindt daar op te antwoorden en zo'n handelingen kan goedkeuren , zal ik daar onvermijdelijk mijn besluiten dienen uit te trekken .
Dientengevolge ben ik zeer ontevreden over Proximus .
Ik heb na 4 dagen van het Proximus team nog geen antwoord ontvangen .
Indien men het niet nodig vindt daar op te antwoorden en zo'n handelingen kan goedkeuren , zal ik daar onvermijdelijk mijn besluiten dienen uit te trekken .
Dientengevolge ben ik zeer ontevreden over Proximus .
Stuur je GSM nog eens in privebericht. Ik zal het zelf opnemen.
Geachte Kristof ,
Hoe kan ik een prtivebericht sturen . Is dat via " Het Proximus Team " .
Op " Het Proximus Team " staat reeds alles vermeld .
Hoe kan ik een prtivebericht sturen . Is dat via " Het Proximus Team " .
Op " Het Proximus Team " staat reeds alles vermeld .
nee, doe maar rechtstreeks naar mij.
op mijn naam klikken en dan een bericht sturen.
op mijn naam klikken en dan een bericht sturen.
Beste Noriem,
Dealer in Zottegem is op het matje geroepen. Hij heeft zijn versie moeten geven
We zullen proberen ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer gebeurd.
Ondertussen kan u terug weer een reload doen veronderstel ik .
Kristof
Dealer in Zottegem is op het matje geroepen. Hij heeft zijn versie moeten geven
We zullen proberen ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer gebeurd.
Ondertussen kan u terug weer een reload doen veronderstel ik .
Kristof
Geachte Kristof ,
Dank u voor de reactie van Proximus .
Ik vraag de klacht nu af te sluiten .
Ik blijf klant bij Proximus .
Mvg
Noriem
Dank u voor de reactie van Proximus .
Ik vraag de klacht nu af te sluiten .
Ik blijf klant bij Proximus .
Mvg
Noriem
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.