Skip to main content
We zijn sinds eind vorige maand overgestapt van Telenet naar Belgacom en heb gisteren mijn Proximus abonnement laten koppelen aan datzelfde abonnement.



Nu kan ik echter geen smsjes meer versturen.



Vandaag heb ik dan proberen bellen naar Belgacom maar daar heb ik nu reeds 40 minuten op wacht gestaan !!!



2de poging gestart ... nu reeds 15 minuten bezig ... pfft



Blijkbaar is onze keuze die we gemaakt hebben toch wel de slechtste die we ooit hadden kunnen maken !!



Hoe kan ik dit oplossen ?



Heb dit zelf ook voor, reeds 20 min aan het wachten, krijg ik dan iemand aan de lijn, sturen ze me door naar de technischedienst, nog meer wachten...


Ok, het is dus blijkbaar een algemeen probleem voor klanten die hun gsm momenteel bij belgacom aansluiten, probleem zou in de loop van de dag opgelost moeten raken.



Je kan je gsm elk uur eens restarten om te controleren of de sms weer werkt.


Reageer