Beantwoord

GSM en Vaste telefoon

  • 30 July 2016
  • 6 reacties
  • 223 Bekeken

Eigenaardig bepaalde producten voor de vaste telefoon (oproep doorschakelen 2.99€/maand) kunnen blijkbaar niet besteld worden zonder GSM nummer.
icon

Beste antwoord door Elsa 30 July 2016, 19:13

Bekijk origineel

6 reacties

vragen ze uw gsm nummer dan als je dit activeert (bestelt) via MyProximus?
Ja, en zonder gaat niet (verplicht veld!)
Is dit ook zo als je het via deze link bestelt :
http://www.proximus.be/nl/id_cr_payingos/particulieren/producten/vaste-lijn/opties/betalende-opties.html
dan bestellen en wordt in je mandje geplaatst rechtsboven in beeld.
Enfin ik probeer je maar te helpen.
je zou het ook via de helpdesk/klantendienst kunnen bestellen 0800 22 800 (7/7 tot 22u)

of vragen over ons aanbod bel mij op =>
https://server.lon.liveperson.net/hc/23966511/?&cmd=file&file=visitorWantsToTalk&site=23966511&d=1469895611607&referrer=%28engage%29%20https%3A//admit.belgacom.be/webshop/nl/personal/zwp/webshop/shoppingcart.html%23/sc.cart&t=1
Correctie: via MyProximus vragen ze geen GSM nummer, .maar het lukt niet. Er is een fout "ZZ9J7XLY2QXJB41EEQN7-pcpp-6" opgetreden.
Later eens proberen.
Dank
Pas op in het weekend wordt er dikwijls onderhoud gedaan aan proximus servers, anders moet je eens later proberen of met een ander browser
Zal ik inderdaad doen, en nogmaals dank:

Reageer