Ik ben al jaren klant bij Proximus.
Elke keer als ik een grens overga krijg ik een boodschap in het Frans.
Ik heb al daar vele keren voor gebeld en ze bevestigen dat ik op Nederlands sta, en zo staat het op mijn profiel, en toch blijven die boodschappen komen in het Frans.
Mijn echtgenote, ook bij Proximus krijgt de boodschappen in het Nederlands.
De klaatste keer dat ik belde zouden ze de technische dienst inschakelen, maar het bleef in het Frans.
Verleden week grens Luxemburg, nadien Duitsland enz.
Kan iemand van Proximus daar een oplossing aan geven.
Bellen helpt niet en een email adres van Proximus vind ik nergens.
Het blijft mij irriteren.
Bladzijde 1 / 1
Hier vindt u het 'Mail ons' formulier van Proximus:
support.nl.proximus.be/app/contact#mail
Misschien kan u hiermee nog eens een boodschap sturen met de vraag om de taal aan te passen.
support.nl.proximus.be/app/contact#mail
Misschien kan u hiermee nog eens een boodschap sturen met de vraag om de taal aan te passen.
Bedankt voor dit antwoord, Marleen..
Die pagina heb ik inderdaad ook gevonden, maar het resultaat is dat je enkel telefoonnummers krijgt, niet de mogelijkheid om een email te versturen.
jaak
Die pagina heb ik inderdaad ook gevonden, maar het resultaat is dat je enkel telefoonnummers krijgt, niet de mogelijkheid om een email te versturen.
jaak
Heb je soms de optie 'klacht' gekozen, want dan kom je blijkbaar altijd bij het telefoonnummer terecht. Naar wat hier op het forum gezegd wordt, kan je beter een andere optie kiezen.
Anders is het te hopen dat een support medewerker hier reageert, maar dat zal dan helaas niet voor maandag zijn.
Anders is het te hopen dat een support medewerker hier reageert, maar dat zal dan helaas niet voor maandag zijn.
Ik heb alle opties geprobeerd, altijd komt alleen het telefoon nummer.
Ik kan wel wachten. Ik heb dit probleem al jaren, elke keer als ik naar het buitenland ga, zoals verleden week, maar nu wilde ik er iets aan doen.
Het begint mij dusdanig te irriteren en ik begrijp Proximus niet die daar niets kan (wil?) aan doen.
Ik heb zelfs overwogen van provider te veranderen en dat telefonisch aan hen gemeld en toch blijft dat duren.
Bedankt, Marleen.
Jaak
Ik kan wel wachten. Ik heb dit probleem al jaren, elke keer als ik naar het buitenland ga, zoals verleden week, maar nu wilde ik er iets aan doen.
Het begint mij dusdanig te irriteren en ik begrijp Proximus niet die daar niets kan (wil?) aan doen.
Ik heb zelfs overwogen van provider te veranderen en dat telefonisch aan hen gemeld en toch blijft dat duren.
Bedankt, Marleen.
Jaak
Ik begrijp je frustratie maar al te goed. Ik kreeg ineens mijn belastingbrief in het Frans, hoewel ik Nederlandstalig ben en niets, aangetekende brieven, telefoontjes, brieven in de krant heeft ooit resultaat gehad. Om moedeloos van te worden. Helaas kan ik hiervoor niet van 'provider' veranderen. ;-)))
Hopelijk wordt hier toch vlugger gereageerd. Stuur anders eens een privé bericht (met je klantennummer, het betrokken GSM nummer enz. naar:
Het Proximus team: nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Prettig weekend.
Hopelijk wordt hier toch vlugger gereageerd. Stuur anders eens een privé bericht (met je klantennummer, het betrokken GSM nummer enz. naar:
Het Proximus team: nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Prettig weekend.
Bedankt, Marleen.
Jaak
lukt wel nog hoor maar je moet dan wel een ander onderwerp kiezen bv : Mobiele Telefonie / Ik heb een vraag over Norton.
En daar dan je probleem beschrijven.
Op die manier lukte het vroeger in ieder geval wel en werd ik zelf opgebeld maar als ze natuurlijk nu strenger geworden zijn en het dan niet aan de bevoegde dienst doorgeven weet ik echter niet is al een tijd geleden dat ik het nog gedaan heb.
Eigenlijk zouden ze dan niet mogen spreken over" Mail Ons" als Prox je doorverwijst naar telefoneren naar 0800 22 800,
valt dit ook misschien onder valse reclame ;-)))
Dat werkt inderdaad.
Boodschap verstuurd, ik ben benieuwd.
Bedankt, Elsa.
Valse reclame? In ieder geval bedrieglijk en zeker niet klandvriendelijk.
Dat was altijd zo bij Belgacom en de naamverandering heeft dat duidelijk niet gewijzigd.
jaak
Boodschap verstuurd, ik ben benieuwd.
Bedankt, Elsa.
Valse reclame? In ieder geval bedrieglijk en zeker niet klandvriendelijk.
Dat was altijd zo bij Belgacom en de naamverandering heeft dat duidelijk niet gewijzigd.
jaak
Ik zei valse reclame omdat reclame altijd en overal bedrieglijk is en dit zoals je zegt ook onder de zelfde noemer valt !
...en ik bedoelde natuurlijk: niet klantvriendelijk...
😃 .
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.