Ik heb sinds maart 2017 een nieuwe GSM aangekocht in de telefoonwinkel van Belgacom (Deinze),onlangs krijg ik een berichtje binnen maar kan het niet openen als ik het bericht wilde openen bleef mijn gsm maar rondjes draaien,ik ben naar de telefoonwinkel gegaan en het probleem uitgelegd ,de juffrouw die mij te woord stond heeft het toestel geopend de kaart even verwijder en het was opgelost en haar uitleg was mijnheer leg iedere dag uw gsm 5 minuten af ,ik heb dat al eens vergeten heb zelf de kaart verwijderd en terug geplaatst en alles was ok het kan tocht niet de bedoeling zijn dat ik iedere dag mijn gsm 5 min . moet afleggen .
Graag antwoord.
Vgr.Danny
Bladzijde 1 / 1
Fabrieksinstellingen al eens geprobeerd? Als het daarna nog voorkomt is het waarschijnlijk een probleem met het toestel, of een serieuze bug in de software.
Hartelijk dank voor de info ga eens proberen of het helpt.
Vgr.Danny
Vgr.Danny
Nick bedankt voor de fijne tip maar het probleem is opgelost door uw gouden tip.
Vgr.Danny
Vgr.Danny
Het zijn niet alleen de proximus decoders die moeten van tijd eens (factory) gereset worden hé
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.