Beantwoord

GSM afgesloten

  • 10 April 2017
  • 5 reacties
  • 404 Bekeken

Ons gsm abonnement is sinds zaterdag afgesloten omdat er een factuur niet tijdig betaald was. Ik heb hiervan geen herinnering gekregen via sms/mail/ brief. Vorige week waren wij op verlof in het buitenland en hebben toen een gemiste oproep ontvangen van jullie. Er werd geen bericht achtergelaten.
Ik heb zaterdagavond de betreffende betaling onmiddellijk gedaan en jullie hierover ook gemaild. Ik heb verschillende malen gebeld en een bevestigingssms ontvangen met de nodige betalingsgegevens. Maar ik krijg niemand aan de lijn.
Wij hebben twee gsms op 1 abonnement en hebben deze beiden nodig voor ons werk.
ik lees op jullie site dat een abonnement pas afgesloten wordt na herhaalde verwittigingen en een aanmaning. Dit is dus duidelijk niet het geval.
icon

Beste antwoord door LorentzV 11 April 2017, 10:20

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Dag RoselienS,


Op 29/03 werd de laatste herinnering verzonden, gericht aan Springael-Perdu: Biezeweide 0056, 1500 Halle. Hierin werd gevraagd om de betaling te doen binnen de 3 dagen. Ondertussen zie ik wel dat je een €123,93 extra hebt betaald. Dit zal als een krediet afgetrokken worden van je volgende factu(u)r(en).

Groetjes,

Lorentz.
Wij hebben net hetzelfde voorgehad , je zal nog een factuur krijgen van 30€ om de diensten te herstarten. Wettelijk heb je een maand de tijd om te betalen ,wij hebben een factuur vandaag ontvangen verzonden op 11 maart en te betalen tegen 28maart . Wij hebben onze gsm's in het pack . En we zijn het beu ,en bekijken welke provider we gaan nemen .
Reputatie 5
Badge +3
Dag Bart,

Spijt ons dit te vernemen, als je wenst kan je steeds de factuur betaaldatum laten aanpassen. Dit kunnen we steeds per direct voor je in orde brengen.

Kan je mij alvast de klantgegevens bezorgen via een privébericht, kan je starten via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Groetjes, Nicky
we hebben nog een postbericht mogen ontvangen ,waarschijnlijk een herinnering , wij gaan die 30€ heropstartkosten niet betalen ,enkel ons abonnement ... wij gaan eerst thuis bespreken wat we gaan doen , en uitkijken naar een andere provider voor zowel mobiel als de rest . Ik doe straks die chat wel.
Reputatie 5
Badge +3
Dag Bart,

Zonder je klantgegevens kan ik alvast niet kijken naar een eenmalige tegemoetkoming. Als je een correcte betaler bent is het namelijk geen probleem om deze kosten eenmaal door de vingers te zien!

Bij het aangaan van je contract, ga je ook akkoord met algemene voorwaarden, kosten worden hier dan ook vermeld. Dit is namelijk zo bij alle providers.

Groetjes, Nicky

Reageer